Hoppa till innehåll
Anime.se

Animal Crossing: Wild World


Rich
 Share

Rekommenderade inlägg

Nu har även jag skaffat mig mitt exemplar av AC:WW, timmarna kändes som minuter när jag låg i soffan ^^' Har ungefär 10000 kvar av lånet på huset, har även fiskat en massa och donerat fisken till muséet! Kan inte spela just nu dock då ds:en laddar :|

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fick mitt ex precis innan Uppcon, blev inte så mycket spelande av då men nu efteråt så har jag spelat som en galning. ^^ Har bla. uppgraderat huset en gång (har typ 100.000 kvar på lånet -__-), fixat schysstaste inredningen (Lovely-serien 4tw! XD fast skulle kunna döda för fairytale-grejset, har bara mattan men verkar sööött :O) osv. osv. ^^

 

Vet dock inte om jag vågar mig ut på internet än. :O

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köpte Animal Crossing: Wild World igår. : D Har inte hunnit spela så där jätemycket ännu men ska nog göra det nu. Förstår inte hur man ska få igång "internet" till den bara, får ta och läsa lite nogrannare. : O

Usch vad jag älskar Animal Crossing. x3

 

EDIT:

 

Namn: GinGirl

Stad: Ohu

Vänkod: 4166-8119-3551

 

Är väl bara vänkoden som behövs men iallafall. :3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
Sådär. Nu har jag tryggat mitt AC:WW köp genom en prenumeration på tidningen Player1.

Skrivet: 28/2 -06 19:55

 

Oj, ett paket i brevlådan. ^^ Fint med tanke på att det egentligen skulle skickas två veckor efter betald prenumeration. Bra jobbat IDG.

Skrivet: 9/5 -06 15:53

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...