Hoppa till innehåll
Anime.se

Animal Crossing: Wild World


Rich
 Share

Rekommenderade inlägg

Hittade ingen tråd som behandlade enbart detta spel, så här är en! I alla fall, igår damp en trevlig avi ner i min brevlåda...

 

wild_world_1.jpg

 

wild_world_2.jpg

 

Återkommer när jag spelat lite mer. Hittills har jag bara presenterat mig för en taxichaffis som tror att jag är en dam vid namn Rich.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Såg att du beställt från Liksang (import) så jag undrar.... Kan inte så mycket om den bärbara konsolmarknaden... Är det regioner på NDS? Alltså, kan man spela ett japanskt spel på en europeisk DS?

 

Funderar på att någon gång skaffa mig en DS och då kanske man skaffar Animal Crossing. :)

 

DS är regionsfri ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kommer införskaffa mig ett exemplar av AC:WW så småningom. Kanske till och med orkar vänta tills Europa släppet.

 

Denny: Ja, NDS är helt regionsfri.

 

Rich: En idé. Skulle du kunna uppdatera ditt första inlägg med din vänkod när du fått tag i den så kanske vi kan försöka få ihop en lista av något slag, liknande den i MK:DS tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har själv haft det snart i två månader nu (fick hem det några dagar efter nyåret) och är väldigt nöjd med köpet.

Har dock inte kunnat köra wi-fi på evigheter. donglen är död och jag har inte orkat köpa en ny (fick dock pengarna tillbaka för donglen)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skall möta henne imorgon hemma hos mig 08:00. :D

Har Animal Crossing blivit ett matchmakingspel sedan det flyttade från GC till DS!? o.0

Please, post all the details later... including pics!

Vet inte om man kan kalla det date iofs... :) Pratade med en kanin-tjej och hon ville komma över till mitt hus och checka läget. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bankoiia: Invånarna brukar ville komma hem till en och kolla hur det ser ut. Oftast brukar dom ge en gåva för besväret. (om du håller tiden då :P)

 

Dread: Du kopplar helt enkelt upp dig till din dongle/wlan, men du måste ha en persons så kallade Friend Code, för att du skall kunna beöska dennas stad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sådär. Nu har jag tryggat mitt AC:WW köp genom en prenumeration på tidningen Player1.

 

Fyra nummer av tidningen plus Animal Crossing för 398:- är inte så illa med tanke på att det med största sannolikhet kommer vara minst en hundralapp dyrare i en affär som GAME.

Jäkligt bra erbjudande, betalade själv 370 kr för importen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hursomhelst lyckades jag fånga några nya fiskar samt någon insekt (var det en spindel månne?) idag, damt att jag fångat massor av fjärilar bin, och en nyckelpiga dom tidigare dagarna.

Jag såg även UFO:t men jag hade inte slangbellan på mig så något nerskjutande blev det icke.

 

Och idag fyllde man år! o/

Så min äldsta granne PeeWee kom med tårta :D

Sedan har man inhandlat diverse saker nu när det är loppmarknad!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hursomhelst lyckades jag fånga några nya fiskar samt någon insekt (var det en spindel månne?) idag, damt att jag fångat massor av fjärilar bin, och en nyckelpiga dom tidigare dagarna.

Jag såg även UFO:t men jag hade inte slangbellan på mig så något nerskjutande blev det icke.

 

Och idag fyllde man år! o/

Så min äldsta granne PeeWee kom med tårta :D

Sedan har man inhandlat diverse saker nu när det är loppmarknad!

Har köpt min slangbella fick men lyckats se något i himelen. :(

 

Hade loppmarknad igår btw, lyckades fynda en TV med inbyggd video. :>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...