Hoppa till innehåll
Anime.se

Nytt party "Larp" SNACKA HÄR!


zaffe
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 235
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

  • 2 weeks later...

myes, och inte bara japs, ni andra som inte har någon ursäkt kan sätta lite fart oxå.

 

godtagna ursäkter av zaffe:

1. Void match

2. väntar på att någon ska bli klar med en sida innan (japs <.<)

3. två amputerade armar OCH fötter

 

Icke godtagna ursäkter av zaffe:

1. skolarbete (you heard me!)

2. Hiv/Aids, Cancer eller annan dödlig sjukdom

3. Judgementday

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

Kan vi inte "återuppliva" det när sommarlovet börjar? Själv har jag haft för mycket att göra med skola och allt vad det innebär för att syssla med larp men i och med sommarlovet så kommer jag inte ha så mycket att göra ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Måste säga att det har vart ganska dött på detta forum enda sen larpet startade (no offense Zaffe) många som håller på med void och andra forum nu mera så det känns som detta forum har blivit döende..

 

Detta är iofs bara en tanke. Men det är ju faktiskt mycket mindre aktiva trådar osv. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

void är en hemsida där man har en tecknad karaktär som muckar gräl med andras karaktärer :P blir säkert hängd för den förklaringen :P zaffe eller PC kan säkert förklara bättre.

 

Eller ännu bättre: EnterVOID.com

 

Min ursäkt är att jag fortfarande väntar mig något agerande från andra som för Grims story framåt lite, eftersom jag som sagt inte vill fortsätta min egen karaktärs story hela tiden.[/url]

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför det? Det har ju precis börjat! Visst, nu har det gått skandalöst lång tid utan att någon har uppdaterat, men man måste ju få tid på sig. Jag hoppas i alla fall att någon läger upp snart, annars blir vi tvungna att lägga ner ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...