dinskugga Skrivet april 13, 2006 Anmäl Share Skrivet april 13, 2006 hittade detta nyss .. verka som shuffle ska få en upföljare eller snarare en spin off med nårga av karaktärerna från den mkt bra serien shuffle :) http://www.project-navel.com/navel/reallyreally/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 13, 2006 Anmäl Share Skrivet april 13, 2006 :O Verkar intressant Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet april 13, 2006 Anmäl Share Skrivet april 13, 2006 Bah fick upp mina förhoppningar om att det skulle vara en serie, men det var ju ett spel :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet april 13, 2006 Anmäl Share Skrivet april 13, 2006 Navel passar verkligen på att mjölka sitt varumärke. Först SHUFFLE!, sedan Tick Tack, SHUFFLE on the Stage och nu ett nytt spel som kretsar runt främst Kaede. Är det att utmana ödet om jag förespår ytterligare ett spel som handlar mest om Asa? Blir väl ytterligare ett tämligen meningslöst spel som helt lever på Aoi Nishimatas moe~ bilder. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet april 14, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 14, 2006 va fan är det ett spel såg jag ej från början borde läsa mer innna jag säger nåt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 14, 2006 Anmäl Share Skrivet april 14, 2006 Gief serie, inte spel :< Har 2 avsnitt kvar av Shuffle, ska se dom ikväll ^^ Sen blire Elfen lied! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CarrierZ Skrivet april 30, 2006 Anmäl Share Skrivet april 30, 2006 För bra för att vara sant. =[ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Strife Skrivet juli 28, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2007 Kaede är favoriten. XD Vi får hålla tummarna för ett Shuffle 2! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DigBick Skrivet juli 29, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2007 KKK ftw Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juli 29, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2007 Primula är med, så då måste det ju vara bra! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg