Hoppa till innehåll
Anime.se

Speltips tack :/


JockeII
 Share

Rekommenderade inlägg

Ja tack vare dom inkompetenta idioterna på PSXcare så har inte jag fått mina grejer innan helgen och får dränka mina sorger i flaskan istället.

Men jag vill fortfarande ha nåt kul spel att spela på dagarna :P

 

Så ge mig ett tips om nåt trevligt PC-spel man kan lira i sisådär 4 dagar.

Funderar lite på Black and white 2 men en kompis som skaffa det precis säger att det är tråkigt :/

 

Tips tips tips tack :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

CoD2 har jag redan kört igenom typ =)

Fast gillar inte krigsspel så mycket, iallafall inte verkliga sådana, man spelar ju för att våran värld är tråkig och fantasy är roligt ^^

 

Ja DB man kanske skulle plocka fram Atarin igen ^^ Fast en av knapparna på joysticken är så trög så det är jobbigt att spela :P Dumma Tac2 ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har väldigt många vänner som är besatta i Oblivion så det kanske skulle vara nått om din dator klarar av det.

 

Leta upp någon gammal 'barndomssynd' till NES/SNES eller liknande som du aldrig klarade och och klara av det nu med det som dagens teknik (läs savestates) erbjuder.

Detta är verkligen ett måste att göra nån gång, testa t.ex. att gå igenom Battletoads till nes. Det tog mig en hel dag att klara av med savestate, har nog aldrig spelat ett svårare spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

för nostalgi känslor såklart, det måste vara ett gammalt spel som satt djupa spår i en, som en gammal vän man inte träffat på länge. Man ska ha glömt en del men komma ihåg dom viktiga sakerna, så att dom små detaljerna kommer fram i ljuset......då kan man spela om ett singelplayer spel B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men jag har aldrig lirat Grim Fandago så det är inte det minsta nostalgiskt för mig till skillnad från Monkey island 1 och 2!

Nostalgikänslor kommer du väl inte känna om du spelar Grim Fandango nu, men du lär ju göra det i framtiden om det visar sig att du gillade spelet. Dessutom, är det inte kul att testa ett annat spel i samma genre och av samma skapare? Det är dessutom inte nostalgin som gör spelen!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Årsgamla Psychonauts då?

 

Psychonauts also bears the unmistakable mark of designer Tim Schafer (known for classic adventure games Grim Fandango, Full Throttle, and Day of the Tentacle [och Monkey Island 1 & 2 för faen!]), thanks to a hilarious array of peculiar characters and a story that never fails to entertain.
(Kursiv text är mitt tillägg.)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...