Hoppa till innehåll
Anime.se

Aishiteru ze baby!


RockmanZero
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 10 months later...

Mycket bra serie, men nu undrar jag: vad händer nu? Det måste ju komma mer, ingen som vet ifall mangan är längre eller om det kommer komma en till säsong? Tyckte den slutade lite väl öppet och halvskumt.

 

GE MIG MER, HEJ!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

LITEN SPOILER.

 

 

 

 

 

Kikade på serien för några dagar sedan. Har inte sett de 3-4 sista avsnitten än dock. Var lite småtrevlig när man är på rätt humör men den kan bli lite för sliskig och seg om man får en överdos. Måste säga dock att jag blev lite irriterad över huvudpersonens totala ignorerande av flickvännen, Kokoro. Om jag var henne skulle jag dumpa honom med det samma. Han är ju nästan lite för besatt av den där lilla tjejen, måste ju vara möjligt att kombinera lite eller hur man ska säga. Just det var nog en av de största nackdelarna med serien för min del. Halvvägs in önskade jag nästan att de skulle dumpa småtjejen och satsa på att utveckla hans förhållande med Kokoro istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Animen var hur mysig och tankvärd som helst. Perfekt att kolla på i det deppiga vintermörkret.

 

Kippei har varit en bra förebild för mig. Något som jag tyckte var bra är att han inte har samma hysteriska beteende när saker och ting går fel, som Keitarō (Love Hina), Yōta (Video Girl Ai) och Junpei (100% Ichigo).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Share

×
×
  • Skapa nytt...