Hoppa till innehåll
Anime.se

Black Lagoon


Skatan Milla
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 80
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

  • 1 month later...

En säsong två av serien kommer att släppas utav den här underbara serien. Nu får vi då bara hoppas att en dag, en vacker dag, så kommer shinsen-subs att subba de sista avsnitten av första säsongen och att en annan grupp tar upp serien istället så man slipper att inget avsnitt kommer ut på 2 månader (and still counting).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En säsong två av serien kommer att släppas utav den här underbara serien. Nu får vi då bara hoppas att en dag, en vacker dag, så kommer shinsen-subs att subba de sista avsnitten av första säsongen och att en annan grupp tar upp serien istället så man slipper att inget avsnitt kommer ut på 2 månader (and still counting).

 

kan faktiskt inte göra annat än att hålla med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja jag sitter här och skriver för första gången på detta forum och hitta den här tråden. Jag märker då att det inte står något om del 9 i denna serie så jag tänkte bara informera er om att del 9 av Black Lagoon subbad av [shinsen Subs].

 

Har inte sett serien än men jag ska kolla på den så fort jag kan ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, avsnitt 09 blev subbat den 12e Juni, sedan dess så har de inte subbat något nytt Black Lagoon avsnitt vilket jag tycker är en aning irriterande.

Istället så lägger de alla sina krafter på Blood+, trots att det bara är 3 avsnitt kvar för de att subba så är de klara med den här serien :|

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, avsnitt 09 blev subbat den 12e Juni, sedan dess så har de inte subbat något nytt Black Lagoon avsnitt vilket jag tycker är en aning irriterande.

Istället så lägger de alla sina krafter på Blood+, trots att det bara är 3 avsnitt kvar för de att subba så är de klara med den här serien :|

Samma sak hände med D.C.S.S, de två sista avsnitten tog ca 2 månader att komma och istället subbade de en massa Blood+ avsnitt. SHS verkar gilla att göra så, skita i att folk bara väntar på slutet och börjar lägga sin kraft på andra serier. Tur att jag väntat med att se Black Lagoon just av min erfarenhet med att SHS alltid gör såhär :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, avsnitt 09 blev subbat den 12e Juni, sedan dess så har de inte subbat något nytt Black Lagoon avsnitt vilket jag tycker är en aning irriterande.

Istället så lägger de alla sina krafter på Blood+, trots att det bara är 3 avsnitt kvar för de att subba så är de klara med den här serien

 

Hmmm.... Surt.... Aja jag ska i alla fall kolla på Black Lagoon och hoppas på att nån kommer att subba dom andra avsnitten :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmmm dubbel postar lite nu men hehe.... aja jag har nu sett dom två första avsnitten och vad kan jag säja? Suverän! På sista tiden har jag varit på jakt efter en bra anime serie men ingen har riktigt haft den där känslan. Black Lagoon kommer att bli en favorit ingen tvekan om de.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

använder du vlc? testa zoomplayer som du får till på köpet när du installerarar cccp (combined community codec pack.

 

(Om detta på något sätt bryter mot forum-reglerna så är jag inte medveten om de reglerna och tar bort länken)

 

EDIT: tusan, hjälpte inte... =( får väl vänta på v2 eller nåt..... tusan igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad skumt? Är det Shinsens sub ni har problem med? Funkar finfint här. Testa att avinstallera codec packs och installera codecs var för sig istället? Ibland "krockar" codecs i såna därna packs med varandra.

 

Black Lagoon är en dominant serie. Gillar den skarpt. Precis lagom avslappnande för hjärnan. Underhållningsvåld är det bästa våldet. Revy är grym! Jag bloggar serien, kolla gärna in om du har lust.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad skumt? Är det Shinsens sub ni har problem med? Funkar finfint här. Testa att avinstallera codec packs och installera codecs var för sig istället? Ibland "krockar" codecs i såna därna packs med varandra.

 

Black Lagoon är en dominant serie. Gillar den skarpt. Precis lagom avslappnande för hjärnan. Underhållningsvåld är det bästa våldet. Revy är grym! Jag bloggar serien, kolla gärna in om du har lust.

 

ne det är your-mom som buggar för dom som jag ha fattat ..

är ju mkv.* format och det är lite strulig tycker jag ..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag får inte fram texten alls ja ( har itne haft några problem med det förrut ) i övrigt funkar bild o ljud för mig

 

om du har VLC får du välja subtitles track i menyn för den är "disebled" sen får du välja spår 2 english subtitles

 

Jo precis , men av någon anledning får jag inte någon undertext iaf :/ - Lika bra o vänta på Shinsen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...