Hoppa till innehåll
Anime.se

Jag är ny, ge mig tips!


Gigashun
 Share

Rekommenderade inlägg

jag är ny jag kom igår.jag undrar hur man har bilder? :S

 

1. Jag antar att du menar hur man skaffar en avatar (visningsbilden man har under sitt namn)

2. Det är fel ställe att fråga om bilder om.

3. Gå in på din användarprofil och scrolla (rulla ner) längst ner i din profil och så följer du bara anvisningarna där hur man skaffar en avatar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är samurai deeper kyo bra? (har köpt i julklapp åt min storasyster)

Den verkade ok, men jag kände mig lite elak då den är på 27 volymer (om hon gillar den måste hon ju fortsätta att köpa den >:D ) Eftersom jag redan köpt den är det kanske lite sent att fråga, men jag vill ändå veta om den är bra eller ej.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är samurai deeper kyo bra? (har köpt i julklapp åt min storasyster)

Den verkade ok, men jag kände mig lite elak då den är på 27 volymer (om hon gillar den måste hon ju fortsätta att köpa den >:D ) Eftersom jag redan köpt den är det kanske lite sent att fråga, men jag vill ändå veta om den är bra eller ej.

 

jo visst är den bra, ja har ju förstås inte kommit längre än bok 3 men ja har ju sätt hela animen också.

hittills anser ja att samurai deeper mangan är väldigt bra och till jul ska ja nog önska typ 4-6.

 

Men eftersom mangan är 27 volymer så måste ju mangan fortsätta längre en animen. Animen är ju bara 26 episoder. För ja tycker ju att slutet i samurai deeper animen kunde varit lite mer beskrivande.

 

 

Men enligt mina synpunkter så är det en underbar manga hittills, även en väldigt bra anime.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...