F.d. medlem Skrivet oktober 22, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2006 Helt klart värt sin egen tråd. Det kanske är storleken på lådan vi betalar för och inte konsolen. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet oktober 22, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2006 Störst, bäst och vackrast, passar bra in här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet oktober 22, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2006 Vet inte hur bäst och vackrast passar in? Personligen så anser jag att Wii är snäppet snyggare och konsolen har inte ens kommit ut än så bäst är den knappast. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet oktober 22, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2006 Jag tror Dread syftade på kartongen. >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet oktober 22, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2006 Nu känner jag mig dum. :] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet oktober 23, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 23, 2006 Självklart. Alla vet ju att kartongen är mycket roligare än själva innehållet xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse_Kroner Skrivet oktober 24, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2006 Självklart. Alla vet ju att kartongen är mycket roligare än själva innehållet xD I detta fallet stämmer det iaf ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet oktober 24, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2006 Och när vi ändå talat kartonger: Ser ni PEGI-märkningen på 7+? Deras anledning: PEGI-ratingen är 7+, det vill säga från sju år. Anledningen till det är boxningen i spelet Wii Sports, som ingår tillsammans med Wii. LOL Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sokkan Skrivet oktober 24, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2006 Självklart. Alla vet ju att kartongen är mycket roligare än själva innehållet xD Självklart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 24, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2006 Självklart. Alla vet ju att kartongen är mycket roligare än själva innehållet xD Självklart. Haha, får slänga upp en recension efter jag skaffat kartongen med något tillhörande som kallas för Wii. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rich Skrivet oktober 24, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2006 Kommer absolut inte köpa PS3. Först lägger de en fet försening, sen stoppar de import till EU och nu försätter de Lik-Sang i konkurs. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet oktober 24, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2006 Paletweb har dock fortfarande kvar sin avdelning för PS3 spel, ska bli intressant att se om dom kommer exportera trots lagändringen. Men nej jag kommer verkligen inte köpa en PS3a, skulle nog inte ha gjort det endå men nu när den enda valmöjligheten blir att spela Pal versioner med usla engelska röstskådespelare så var det verkligen "spiken i kistan". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet oktober 24, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2006 nej, jag är trogen sony, men måste medge att de var fult och antagligen riktigt korkat gjort av dem. men jag tillhör inte dem som brukar handla via liksang (inte alls faktiskt) så mig påverkar det inte... iofs så finns det en del jag skulle vilja importera i framtiden, men de löser sig antagligen till dess. Orrin det var väl "bara" konsolerna det gällde inte spelen? eller missa jag nåt, fick för mig att de gällde olika säkerhetsstandarder på konsolerna i europa och i USA/japan? eller var det från japan till USA/europa? nåt sånt var de iaf... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet oktober 24, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2006 Orrin det var väl "bara" konsolerna det gällde inte spelen? eller missa jag nåt, fick för mig att de gällde olika säkerhetsstandarder på konsolerna i europa och i USA/japan? eller var det från japan till USA/europa? nåt sånt var de iaf... Jaså jag är inte särskillt insatt i det så jag vet faktiskt inte, om det bara är konsollerna så är det ju ingen större fara. Då så kan jag faktiskt förstå lagförändringen, kändes väldigt dumt att förbjuda export av spelen eftersom det antagligen bara skulle vara dom själva som skulle förlora på det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg