Hoppa till innehåll
Anime.se

Desu nôto (death note)


dinskugga
 Share

Rekommenderade inlägg

Oi, någon som vet var man kan få tag på subtitles (engelska eller svenska) till Death note filmen? Kan verkligen inte hitta det på någon av mina sub-sidor jag har bokmärkta.

 

Och subtitles är inte olagliga svar nej, åtminstone inte "hemmagjorda".

 

PMa eller skriv här, onegai shimasu! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 months later...

Sett första delen och den var jävligt bra! Skådespelarna var faktist riktigt sjysta och det blev inte alls goja av allt som jag först trodde det skulle kunna bli. Mycket positiv överraskning och jag inväntar 2a delen med spänning. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Såg klart del 2 och måste säga att den var riktigt bra. Jag tyckte att del 1 var lite tunn och matt men den här höjde verkligen filmen. Spännande, intressant och lite sorglig. Tveklöst en av mina favoritfilmer detta året.

 

Ska bli roligt och se hur pass mycket den skiljer sig från animen och vilken som är bäst av dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Personligen hoppas jag på ett bättre slut i animen.

 

SPOILERS från The Last Name!

Light ska vinna, L och c:o ska dö! Var iallafall skönt att se den lilla pesten dö i live action filmen, men Light dog med så det var inte mycket poäng med det. Divine justice ftw! Men bah på förrädar-Ryuuk. :<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...