Ellis_91a Skrivet december 1, 2006 Anmäl Share Skrivet december 1, 2006 HJÄLP MIG SNÄLLA!! Hittat denna bild på en anime flicka men UNDERBARA ögon (kolla min bild) :D MEN(!) vet inte vad hon heter. Vad heter hon så jag kan hitta nya fina bilder på henne? Mvh Ellis Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 1, 2006 Anmäl Share Skrivet december 1, 2006 Förskräckligt problem du har här! Vår allvetare Sceleris kan säkert hjälpa dig. ;> (Btw fel forum, och vi har en samlingstråd för just såna här frågor :P ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet december 1, 2006 Anmäl Share Skrivet december 1, 2006 Ser ut som generisk animéflicka nr x. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 1, 2006 Anmäl Share Skrivet december 1, 2006 första tanken är sakura från antingen tsubasa chronicle eller card captor sakura (fanart då alltså). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harlock Hero Skrivet december 1, 2006 Anmäl Share Skrivet december 1, 2006 Någon av de två (ja, alla ser ju tusan likadana ut) karaktärerna Arina Tanemura lyckats designa skulle jag gissa på, men jag är inte säker. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet december 1, 2006 Anmäl Share Skrivet december 1, 2006 Mitsuki äks. Fullmåne Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet december 2, 2006 Anmäl Share Skrivet december 2, 2006 Detta är en anime-sektionstråd. Flyttad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet december 2, 2006 Anmäl Share Skrivet december 2, 2006 Det där är Mitsuki från På jakt efter Fullmåne (Full Moon wo sagashite för de som inte kan svenska). Tecknaren heter Arina Tanemura, och står även för saker som Gudavindstjuven Jeanne, Time Stranger Kyoko, Gentlemannasällskapet Kors och lite annat smått och gott. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 2, 2006 Anmäl Share Skrivet december 2, 2006 Vår allvetare Sceleris kan säkert hjälpa dig. ;> Pffft, jag är inte allvetare... ...ännu. ;> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ellis_91a Skrivet december 2, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet december 2, 2006 tack så mkt :) ;) hittade inte så många bilder på hennes ögon men men ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 2, 2006 Anmäl Share Skrivet december 2, 2006 hittade inte så många bilder på hennes ögon men men :D Finns några fina här. (Sidan kräver gratisregistrering och inloggning för att kunna se/ladda ned fullversionerna av bilderna.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg