Stekeblad Skrivet 4 timmar sedan Anmäl Share Skrivet 4 timmar sedan I natt drömde jag att forumets YouTube-kanal laddade upp en video där Tom Scott sjunger en cover på en sång av ナノ / NANO Jag minns inte om drömmen förklarade hur det gick till men jag och två andra omnämns i beskrivningen att vi gjort något som ledde till detta. Vi tryckte upp några t-shirtar med en skärmbild från videons sida på YouTube där man kan se Tom med en gitarr, videotitel, kanal och början av beskrivningen. På tröjans baksida så var det en bild på en (av hjärnan påhittad) chattkonversation relaterat till något som hände på jobbet för några veckor sedan. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet 2 timmar sedan Anmäl Share Skrivet 2 timmar sedan 2 timmar sedan sa Stekeblad: I natt drömde jag att forumets YouTube-kanal laddade upp en video där Tom Scott sjunger en cover på en sång av ナノ / NANO Jag minns inte om drömmen förklarade hur det gick till men jag och två andra omnämns i beskrivningen att vi gjort något som ledde till detta. Vi tryckte upp några t-shirtar med en skärmbild från videons sida på YouTube där man kan se Tom med en gitarr, videotitel, kanal och början av beskrivningen. På tröjans baksida så var det en bild på en (av hjärnan påhittad) chattkonversation relaterat till något som hände på jobbet för några veckor sedan. Jag letar genast fram Tom Scotts kontaktuppgifter! 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg