Hoppa till innehåll
Anime.se

Hur ser ni ut?


cainz
 Share

Rekommenderade inlägg

Hmm vill du att jag ska ta en bild på min rygg? =)

Skämt åsido så är jag inte så jättelik min katt förutom att jag alltid visar mina sylvassa tänder när jag gäspar eller när jag jagar flugor på andra sidan fönstret(som hon gör på bilden).... (-__-)

 

Jaha. Men det behöver inte betyda att du är lik katten, min hund gör i princip samma sak.

 

Ja, ta gärna ett kort på din rygg, om den är hårlös.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Katter är ALLTID söta. Den som säger något annat måste antingen haft problem med klåda eller är hjärtlösa monster. GAR

 

Jag tycker inte katter är söta. De är otroligt läskiga. De både bits och rivs. Dessutom så tror de alltid att man leker med dom. Och se bara så fåniga de ser ut med sina upprättstående öron och små lömska ögon.. Hua.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ska bara dra nåra skillnader mellan hundar och katter.

Till skillnad från hundar så har katter mycket mer självförtroende och lyder nästan alldrig order utan är mycket mer vild.

Katter skiter och pissar i en låda medans ointeligenta hundar måste skita utomhus. Hundar hoppar alltid på människor samtidigt som dom dräglar och gläfser dessutom kan dom ha rabbies. En fet hund är ful och äcklig, en fet katt är söt och bedårande. Förresten så tror nästan alldrig min katt att jag leker med henne förutom när det är meningen tex när jag hänger ett snöre framför henne osv. MEN! hundar å andra sidan, så fort man börjar springa börjar dom jaga en...skitjobbigt.

 

Här kommer förresten en bild på mig längst till vänster med mina bögiga kompisar, BITCHES!

 

http://www.vaksalaskolan.uppsala.se/div ... 34c/12.htm

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ska bara dra nåra skillnader mellan hundar och katter.

Till skillnad från hundar så har katter mycket mer självförtroende och lyder nästan alldrig order utan är mycket mer vild.

Katter skiter och pissar i en låda medans ointeligenta hundar måste skita utomhus. Hundar hoppar alltid på människor samtidigt som dom dräglar och gläfser dessutom kan dom ha rabbies. En fet hund är ful och äcklig, en fet katt är söt och bedårande. Förresten så tror nästan alldrig min katt att jag leker med henne förutom när det är meningen tex när jag hänger ett snöre framför henne osv. MEN! hundar å andra sidan, så fort man börjar springa börjar dom jaga en...skitjobbigt.

 

He he.. Rejält mycket äkta, genuin "fakta" där ;)

 

Hundar kan enkelt läras att uträtta sina behov inomhus också på tidningar t ex, men då de behöver röra på sig är det naturligtvis bättre att ta dem på regelbundna promenader. Gör man det och inte proppar dem fulla med fet mat så blir de heller inte överviktiga. Hundar är vanliotvis ganska glada varelser och hoppar gärna på folk för att säga hej, men detta går också ganska fort att träna bort.

 

Jag gillar katter lika mycket som hundar och är medveten om att båda raserna har sina nackdelar. Med hundar t ex slipper man ofta att hitta döda "presenter" i huset., fast de kräver bra mycket mer arbete. Dock så är husdjur inget jag tycker man bör skaffa om man inte orkar engagera sig i deras liv

 

Dessutom kan katter naturligtvis också få rabies.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är allergisk. Jar är opartisk. Men jag tycker Hundar och katter är ointelligenta. Dock så kan vi ju lugnt konstantera att hunden är av klassen Berserk och vållar större skada. Kattan är av klassen lönnmördare och vållar bara små sår om den inte lyckas med det den företar sig. Jag gillar blodiga varelser. Men hundar och katter är inte något av dom. Det skall vara vargar då. Eller sådana där stora lufsiga katter. Minns inte vad de heter... vilda saker. Sällsynta med tofsar på öronen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kaaatter!! Waah!! Katter är ju lätt bättre än hundar. ;) Haha.. :P Hmm.. fast det är väl inget större fel på hundar. Dock har alla jag träffat på betett sig aningens perverst mot mig, så jag brukar hålla mig borta från dem, har bara stött på en hund som var lite gullig, liten och söt, såg nästan ut som en badrumsmatta från IKEA, också hette den Toffel. Enda hunden som inte börjat utföra konstigheter mot mitt ben när jag gått nära i alla fall..

Min katt Fredrik är för övrigt det lömskaste som finns. Korkad är han också. Men det är därför jag tycker så mycket om honom. :D

 

Måste visa lite bilder också:

http://skuttywan.ath.cx/blandat/Fredrik/vatten.jpg <- En bild där han ser sådär söt och oskyldig ut.

 

http://skuttywan.ath.cx/blandat/Fredrik/groena.jpg <- Titta bara på ögonen.. ready to strike! o/

 

http://skuttywan.ath.cx/blandat/Fredrik/loemsk.jpg <- Lömskare än så blir han oftast inte..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...