Hoppa till innehåll
Anime.se

Internet Explorer 7


Dread
 Share

Rekommenderade inlägg

Så vad tycks? bra/dåligt?

 

sjv, tycker jag inte det verkar vara nåt större fel, rätt härlig stil, och dem har infört både flikar och snabbflikar (riktigt praktiskt faktiskt, sitter å hoppas att firefox, ska skaffa sig nåt liknande går skit snabbt att hitta rätt flik (ifall man har många uppe)). men dem har även skaffat tillägg (typ firefox addons, om där finns många har jag inte undersökt än, men sitter å funderar på att skaffa väderleksrapport tillägget..

 

men men, för tillfället håller jag mig till FF, då jag har ett tema jag tycker är rätt behagligt att jobba i (nej, inga färgändringar i IE7), finns att ladda hem på windows update.

 

edit, f.ö. så verkar det vara samma kortkommandon som i FF,

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker inte IE 7 är något vidare bra,dock bara testat "beta v".Visst den har ett snyggt inteface,men inte snyggare om du kör med Fx:s hemmagjorda teman,och nu när de har lagt till tabbsystem så mycket bättre speciellt "Ctrl-Q"

 

Men annars finns det inte så många funktioner som man skulle vilja ha i IE om man jämför med Fx.Jag håller mig till Fx ett bra tag till i alla fall,tack vare alla fina adoons etc...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den här tråden handlade väl om IE 7.0, hur kommer det sig att den handlar om hur Firefox förkortas helt plötsligt? :P

 

Förövrigt så är jag besviken på IE 7.0 då det var ungefär lika dåligt som gamla, kanske lite snyggare men inget speciellt. Opera är och förblir den bästa webbläsaren!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den här tråden handlade väl om IE 7.0, hur kommer det sig att den handlar om hur Firefox förkortas helt plötsligt? :P

 

Förövrigt så är jag besviken på IE 7.0 då det var ungefär lika dåligt som gamla, kanske lite snyggare men inget speciellt. Opera är och förblir den bästa webbläsaren!

yepp, Opera FTW!;D Va de gäller IE 7 tycker jag de e lite "wannabie Firefox" :

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...