Hoppa till innehåll
Anime.se

Musmattor med manga och spelmotiv!


CopyNinja
 Share

Rekommenderade inlägg

Hej!

Jag och några till i min klass säljer musmattor med valfritt motiv. Man kan själv skicka in sina bilder men vi har även färdiga motiv där ibland manga/anime och spel motiv.

Musmattorna är svarta.

Musmattorna kostar 60 kr/st och om ni inte bor inom Vänersborgs eller Trollhättan området så skickar vi musmattan till er med posten och då tillkommer 30 kr i frak och embalage. Om ni däremot bor i Vänersborg eller Trollhättan kan vi komma och lämna musmattan och då kostar det bara 10 kr extra!

Bilder och beställning skickas till denna adress: gpadz_vbg@hotmail.com

 

 

ex.

 

musmatta2kopierauv5.th.png

 

namnlst11kopieravy3.th.png

 

namnlst14kopieravt1.th.png

 

namnlst33kopierajp0.th.png

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den viktiga frågan här är väl, fungerar dom perfekt med optiska möss?

 

Har köpt med en musmatta typ varje gång jag gjort en beställning på senaste, men ingen fungerar till belåtenhet! Har velat ha någon med ett snyggt motiv länge, inte superkul att sitta med en reklammusmatta från min pappas gamla företag. Men det loliga är att den har helmotiv men den fungerar den optiska musen perfekt på, men dom snygga musmator jag köpt inte fungerar bra alls, vid första test så verkar dom fungera bra men när man kör så märker man att muspekaren kan glida iväg lite då och då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha, nu blir man ju riktigt sugen :)

 

Om det är ett projekt inom ett UF-företag så kan jag säga att ni har lyckats kläcka en riktigt bra idé.

 

Jupp vi är ett UF företag. Hade lite problem med att hitta en bra ide men tillslut gick det^^.

 

Den viktiga frågan här är väl, fungerar dom perfekt med optiska möss?

 

Har köpt med en musmatta typ varje gång jag gjort en beställning på senaste, men ingen fungerar till belåtenhet! Har velat ha någon med ett snyggt motiv länge, inte superkul att sitta med en reklammusmatta från min pappas gamla företag. Men det loliga är att den har helmotiv men den fungerar den optiska musen perfekt på, men dom snygga musmator jag köpt inte fungerar bra alls, vid första test så verkar dom fungera bra men när man kör så märker man att muspekaren kan glida iväg lite då och då.

 

Kan kolla men det borde inte vara några problem.

 

kan ni göra en sån här åt mig?

 

animeass-mousepad-1.jpg

 

Tyvärr med det kan vi inte. Vi tar inte emot beställningar med motiv som kan verka stötande. Plus att vi bara har nöjligheten att trycka på fyrkantiga musmattor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror knappast dom bryr sig, gratisreklam. Om det inte skulle vara lagligt så skulle www.knapp.nu vara olagligt och dom har varit i business i åtminstone 1-2 år nu.

Det handlar ju mer om att andra personer tjänar pengar på deras copyrightskyddade varumärken.

 

Ja, men det är ingen vidare stor grej vi snackar här heller. Och som sagt, isåfall skulle väl knapp.nu vara nedtagen för länge sen, 80% där är väl bilder som någon har copyright på. Men även om ett företag såg att dom hade något tryck från deras copyright så betvivlar jag starkt att dom skulle bry sig om det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jamen, om man säljer färdiga saker med Nintendo-svampen är det ju knappast kundens ansvar? Det är skillnad mellan print-on-demand och att ha ett "lager" med andras figurer på

 

Hursom, det jag tänkte mest på var att UF-företag oftast brukar drivas i sammband med undervisning. Men jag antar att lärarna inte heller har någon koll

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tror inte det är många som har koll på svenska lagar, och vad som är copyright skyddat eller inte, några UFare på min skola säljer Apple Nano tubes, fast med andra färger/mönster, något jag tror apple har patent/copyrightskyddat ganska hårt, speciellt med tanke på priset i affärer för gummiskyddet...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vore mycket bra om ni kunde kika på det! Hur stora är dom btw? Vore fint med en bild på typ en musmatta bredvid ett DVD-fodral.

 

Och vad räknas som stötande, säger ni att jag inte kan få denna bilden

porbIs.jpg
på min musmatta? ;_;

 

Musmattorna är 25X20 cm så dom är ganska stora.

Din bild borde gå men det är precis på gränsen XD .

 

jo jag är också intresserad, speciellt om där finns så man kan få handledsstöd också! ohc har ni möjligen nån bild på slutprodukten (med random motiv)?

 

Tyvärr har vi inte med handledsstöd :( .

Jag ska så snabbt som möjligt lägga upp en bild på en färdig musmatta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...