Hoppa till innehåll
Anime.se

Gissa karaktären


JockeII
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 494
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

BOOOH! Det är lite dålig stil att googla, trivian ska ju testa vilka kunskaper man redan HAR, inte vilka man kan hitta på nätet.

I detta fall tycker jag det var helt okej, kanske till och med min avsikt. :)

Först visade jag en ansiktsbild. Alla som har nött City Hunter bör känna igen Umibozu. Men inget svar.

 

Sedan visade jag en bild på honom och hans kvinnliga partner, Miki. Kanske kunde det hjälpa att se hela honom (han har en minnesvärd storlek), eller hjälpa om man ser tecknarstilen på andra än honom, för den som kanske sett åtminstone några avsnitt av City Hunter. Fortfarande inget svar.

 

Sedan en bild på dem igen, tillsammans med seriens två huvudpersoner, vilka båda bör vara lättigenkännliga för den med lite animevana eller som har sett något avsnitt. Ändå inget svar.

 

Och så en ännu mer typisk bild på huvudpersonen, för den som kanske inte kände igen honom i den förra. Inget svar.

 

Känner man inte igen Ryo Saeba så känner man knappast igen Umibozu, och då börjar det vara dags för Google att utse en vinnare. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...