Hoppa till innehåll

Om du vill men inte kan posta statusuppdateringar, gå till din profil, tryck på ”Redigera profil”, och på ”Aktivera statusuppdateringar?”.

JockeII

Gissa skådespelaren

Rekommenderade inlägg

det är juh Marty Feldman i Det Våras för Frankenstein (eller Young Frankenstein) som Igor´:P

den övre bilden är ju ifrån "The Adventiures Of Sherlock Holmes smarter brother"

Rätt!

tänker inte ladda upp en bild nu när jag sitter på modemet, så nån annan får gärna göra det.

Det är okej, vi kan vänta tills du kan.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Men hallå, fusk, den där bilden var ju fotoretuscherad...

...för det stod inte "EVIL" på hennes hand i original. ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Jag tycker mig känna igen henne, men namnet har fastnat någonstans djupt i huvudet där det inte hör hemma och vad gäller serie/filmer hon medverkar i så står det lika stilla där med :/ *sätter på sig tänkarhjälmen*

Och inte för att låta tjurig eller så men tänker man inte lägga upp en bild (förutsatt att man är osäker på om man har chans att slänga upp en ny bild på ett tag) om det visar sig att man haft rätt så tycker jag det är onödigt att gissa och ge någon annan chans att lägga upp ny, det tar bort halva grejen med leken :P

Jag vet att sånt har skett tidigare men har inte orkat reagera då så ta det inte personligt Onizuka! ^^

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Det är lugnt. Jag tar det inte personligt. Jag håller faktiskt med dig i ditt resonemang. Men nu är det så att jag sticker på semester tidigt imorgon, och jag tvivlar på att jag får veta att det är rätt tills dess. Så egentligen borde jag väl inte gissa, men nu var det så att jag var hyfsat säker att det var hon.

Jag håller som sagt fullständigt med i ditt resonemang, Kakan. :D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Ser ut att vara en ung Elisha Cuthbert. Om det är rätt, så är det först till kvarn som gäller..........

Helt rätt. Och det är ju då tydligen först till kvarn...^^

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

AH!

Jag känner ju igen denna lirarn. Birollsskådis mest, komedifilmer oftast. Minns han från någon framtidsfilm.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
AH!

Jag känner ju igen denna lirarn. Birollsskådis mest, komedifilmer oftast. Minns han från någon framtidsfilm.

NEJ! Inte framtid. STREET FIGHTER!

Det måste vara han.

Miguel A. Núñez Jr

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu