Hoppa till innehåll
Anime.se

Ta bort konto


Michiru
 Share

Rekommenderade inlägg

Hur kan man ta bort sitt konto här på anime.se? Jag skulle gärna vilja få det borttaget av anledningen att jag typ aldrig loggar in mig eller skriver något inlägg. Vill få svar på denna fråga denna gång, har frågat förut men inte fått nå svar... //Michiru

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det går inte att ta bort sitt konto i phpBB. Admin kan göra det åt dig om du nu prompt inte kan låta det ligga kvar. ;)

 

Jag tycker att det är onödigt att mitt konto är kvar och bara ligger fast jag inte loggar in mig... Så ja, hur får man tag på Admin då?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Admins är rätt frånvarande nu för tiden. :P

 

Och jag vet inte hur många konton jag har liggandes här och var på forum, man vet aldrig när man känner för att logga in och skriva något.

 

Okej, va tråkigt att Admin är det... Själv har jag bara detta konto och jag har typ skrivit tre gånger på pryltorget här... Men så är jag en sådan där dryg typ som tycker om att städa upp och ta bort saker man liksom inte behöver eller använder. Detta gäller också mina konton då självklart. Jag har tagit bort två andra konton idag också ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

Hahaha!

Addade han dig med på msn? Det gjorde han med mig och Satou också, tjötade som fan om helt ointressanta eller konstiga saker. Dessutom sa han till mig att adda sceleris@hotmail.com och sa att han var din bror först lol men sa sen att han ljög. Nej, jag har inte kvar han på msn. >_>
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara för att krydda till lite om denna filur så kan jag ju berätta lite om hur första samtalet med honom var:

 

han: är du tjej eller kille?

jag: kille

han: åh ;)

 

sen följdes det av en massa frågor med för mig uppenbara svar och fick veta att han var nio år.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

undrar ifall det var han som frågade mig om hjälp med sin läxa... hmm... minns inte, var simpel mattematik iaf, jag hjälpte personen ifråga faktiskt, men skrev han något i stil med "FUCK YOU!!!", och blockade mig ;) hur som helst så letar sig mycket märkligt folk hit ibland.

 

Hur som helst så vill jag inte ta bort min msn adress, för det är rätt kul ifall schysst folk, dvs folk vars inlägg man läst och tycker att personen i fråga verkar schysst, ibland snackar man mycket ibland inte alls.

 

sen angående Sceleris fina inlägg om borttagning av konton, borde det inte räcka med att göra så man inte kan regga flera konton på samma mail? Nu är jag inte insatt i hemsideskapandets konst, men torde inte vara särskilt svårt att förhindra det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...