Hoppa till innehåll
Anime.se

Cabal Online


flaskis
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 94
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Det finns PvP servrar med där man kan attackera varandra utan att utmana till duell, har inte testat det dock men kan tänka mig att det fungerar...skit. :/

 

Stridssystemet är helt klart utformat för singleplayer, PvP skulle det inte förvåna mig om dom lagt till i efterhand pga efterfrågan.

Sen är världen så liten och level skillnaderna i zonerna så extrema så om du inte är maxlevel blir du väl dödad direkt om du skulle våga dig in på en PvP server.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag spelar fortfarande :D

Har fått upp en Force Blader till lvl 53 nu. Övergivit min Blader eftersom den hade så tråkiga skills.

Nu lirar jag iofs på Kanal 11, eftersom det är en Premium only-kanal så man slipper alla irriterande gratisspelare som bara spammar.

 

Ajuste, jag tröttnade på den gamla guilden och skapade en ny som heter LyricalMagical ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är i stadiet då man inte kan bestämma sig vad som är kul och inte är kul så man måste testa igenom allt ;).

 

Testade Wizard och Blader, Wizarden blev lvl 5 och Bladern blev 11. Kunde dock inte bestämma vad jag gillar mest. Så får fortsätta ett litet tag till.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Lirade Cabal förrut.. la ner efter ett tag för att jag lirade själv, blev lite tråkigt:/ Men kan fanemig fundera på att börja igen om ni lirar? xD

 

Spela dessa spel själv blir tråkigt o längden :(

 

EDIT:

BTW - Är det någon som är hög lvl? Hittade en

 

Epaulette of the Dead [World Entry Item]

- A unique epaulette which enables it's owner to enter the Tower of the Dead

 

Required Level: 95

Undead Ground (X:111 Y:131)

 

Hittade även en Halloween Gift Ticket.. vet inte direkt va man gör med dom men tydligen ska man samla för att få nån present tjossan :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...