Hoppa till innehåll
Anime.se

Cabal Online


flaskis
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 94
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Oh yeah. Blev 50 igår och fick min andra battle mode. Den är helt galen som Jocke redan sett. Men det värsta var att jag inte visste att man även fick en skill exklusiv för denna battle mode. Jag måste visa den för er sen :D

Själv spelade jag med min Blanche hela dagen (för att ta i), startade på level 26 och slutade vid 31 så jag känner att det var en lyckad dag trots de 20 röda kvartzarna. Så länge jag inte behöver leta efter fler skor så överlever jag väl.

Lol, skönt att du blev klar med den xD

Men jag passade på att grinda på alla skelett i det området samtidigt som jag samlade de 20 kvartsarna, så för mig blev det aldrig tråkigt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oh yeah. Blev 50 igår och fick min andra battle mode. Den är helt galen som Jocke redan sett. Men det värsta var att jag inte visste att man även fick en skill exklusiv för denna battle mode. Jag måste visa den för er sen :D

 

Jag vill bara poängtera att jag också såg den :P

Och den är verkligen helt galen!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
hmm, bara jag som är inne på skumma tider som vanligt eller många som "droppat" spelandet? =) ser mest Lillium och testarossa inne numera :

Jag spelar som bara den :D Har bara hållt på att flytta och inte haft lina i nästan en vecka.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har droppat det. :< Lirade Overlord ett tag men nu verkar det som att jag börjar med WoW dumheterna igen. :O

 

Du din!!

 

Själv har jag lirat cabal ensam ett tag och inte sett skymten av er förutom Lillium så det har varit ganska dött. Men blir lite trögt ett tag av cabal-spelande, vet inte om ni håller med mig. Snart level 40 med Tessa och så har jag startat en Archer vilket är riktigt roligt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du din!!

 

*hides*

 

Orkade inte fortsätta spela när jag började jobba och min fritid minskades med 90%. Tycker fortfarande att det är ett kul och bra spel men känns ändå väldigt väldigt repetivt, även för ett MMORPG. Sen så finns det så lite kringgrejer, det är i princip bara att göra sina quests och grinda.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller med dig fullständigt angående Cabal, får se hur länge jag orkar fortsätta. Börjar själv bli smått sugen att börja spela WoW igen men ska nog hålla mig från att börja spela andra mmo:s tills Aion släpps och förhoppningsvis är det ingen månadskostnad på det så kan jag börja spela Stargate Worlds utan skuldkänslor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

flaskis. är du medveten om att jag älskar dig?

 

(tankar ner atm)

haha <3

 

Tog mig friheten och filmade en combo-streak och även den andra battle moden som man får vid level 50. Den är riktigt badass B)

 

Köpte även en Astral Board som syns i början av första videon :>

 

Combo:

http://www.youtube.com/watch?v=5E-amSUNpng

 

Battle mode 2:

http://www.youtube.com/watch?v=5S7E51zKQ90

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har spelat lite på mina låglevlade Wizard och Force Archer eftersom jag inte har tid att sitta långa pass framför datorn då jag måste fixa och dona hemma. Så om Skatan eller Jocke skulle kunna komma online (Jocke SLÄPP WOW!) och invita mig till guilden så vore det toppen :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...