Hoppa till innehåll
Anime.se

Cabal Online


flaskis
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 94
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Har en level 13 Warrior som heter Blanche, en level 9 Wizard som heter Rebekah samt en level 16 (eller var det 19?) Blade Forcer med namnet Testarossa.

 

Slöspelar med Rebekah och koncentrerar mig mer på Blanche och Testarossa, har lite screenshots men laddar nog inte upp dem för det är mycket roligare att se hur en karaktär ser ut in game.. Tycker jag i alla fall :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sådär! Lyckades bli lvl 40 och var tvungen att klara lvl 40 questen för min klass innan jag kunde skapa en guild. Majoriteten online i spelet (Skatan, JockeII och jag) röstade fram namnet Order of Loli. Skylle inte på mig, skyll på demokratin! :P

 

Men tydligen kunde man inte ha mellanslag i guildnamnet, så namnet blev OrderOfLoli. Kör en whisper på mig, Skatan eller Jocke (Mayumayu, Aruto, Otonashi) - beroende på vem som är online - så invitar vi er ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

LOL Hellsinger eller Kakan, någon av er får byta avatar >_>

 

Bah! Autobots måste hålla ihop i vått och tort!

....Jag var först med avataren! Hellis får byta!!

 

Angående gillet.. Jag tänker inte joina! Slår vad om att man kommer bli förtryckt i eran Order, Hellis! Vi får skapa vårat egna gille och rivalisera med dessa..dessa pajasar som var majoriteten online i spelet. Jag kan ge mig på att ni tre var de enda som var online vid framröstningen!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Angående gillet.. Jag tänker inte joina! Slår vad om att man kommer bli förtryckt i eran Order, Hellis!

Vi är ett sällskap med breda fronter. Namnet är bara en hyllning, inget mer. Vi vill skapa ett brett kulturellt mångfald i sällskapet och är mer än glada av att bjuda in medborgare som har andra vyer av samhället.

 

dvs joina NU så att vi alla ska kunna mysa i en gemensam guildchat ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

>__>; Vad menas? Varför muskelkvinna?

Förövrigt är Jocke en ond ninjalooter som stör mitt questande =(

Allso, Boh, jag vill ha min avatar kvar :P

Jag ville döpa din grupp till "Manligt" eftersom du har en male character. Muskelkvinnan var bara natthumor xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har skapat mig en kvinna på server som heter lillium är lvl 24 blade i skrivandes stund

 

Jag såg en Lillium i Green Despair tidigare igår! :O

 

Själv spelade jag med min Blanche hela dagen (för att ta i), startade på level 26 och slutade vid 31 så jag känner att det var en lyckad dag trots de 20 röda kvartzarna. Så länge jag inte behöver leta efter fler skor så överlever jag väl.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...