Hoppa till innehåll
Anime.se

Animefandomsscenens förändring


Kenshiro_sprängs
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 54
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Tack så mycket zimeon. Martian Successor Nadesico har precis blivit adderad till den ständigt växande "Vill se"-listan. =)

Synd att australiska DVD-utgåvan är kass, och förmodligen R1:an likaså -- men det finns en mycket finare japansk remaster (bortse från komprimeringsartefakt, jag sparade dumt nog i JPEG). :9

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack så mycket zimeon. Martian Successor Nadesico har precis blivit adderad till den ständigt växande "Vill se"-listan. =)

Synd att australiska DVD-utgåvan är kass, och förmodligen R1:an likaså -- men det finns en mycket finare japansk remaster (bortse från komprimeringsartefakt, jag sparade dumt nog i JPEG). :9

 

Oj satan vilken skillnad! :surprised:

 

Snacka om att man kan gå på en nit när man sitter och beställer DVD's.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Japanska DVD:er kan man i stort sett alltid lita på, men så är det vettlöst dyra också. Nu är jag inte en sån Nadesico-fanatiker att jag känner att jag måste ha den på DVD nu när jag har den på LD, och jag måste faktiskt tillstå att LD:arna är ovanligt bra. Men i stort sett alla från 90-talet och framåt är det hög kvalitet på. Minns inte vad jag gav för bägge boxarna, men det var nog ganska lite. Typ 5000 yen styck eller något (300 spänn).

 

Det jag undrar om DVD-utgåvan är de där fåniga intervjuerna de har i början och slutet av varje LD… Jag menar, i slutet på sida 1 på varje skiva så har de ju en glimt där intervjuoffret säger "hörru, vänd på skivan!". Det kan ju knappast vara med på DVD:erna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...