Zoushoka-San Skrivet juli 28, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2007 Så, idag hade den premiär. Hur många här på forumet masade sig till biograferna för att se den, och hur många har i brist på pengar och/eller ork tankat hem den och sett den? Hör själv till det första alternativet, och satt på helspänn innan det började. Var skadat rädd för att filmen inte skulle nå mina skyhöga förväntningar, men efter fem minuter var alla mina rädslor bortblåsta :D Och efter att ha sett den kan jag konstatera att den träffade över förväntningar, om än lite kort(1 timme och dryga 20 minuter). Tyckte över huvud den var riktigt snyggt gjord, stor skillnad mot tv-serierna, men det är väl rätt mycket måste för långfilms-adapteringar nu för tiden. De blandade 3d-animerat med det klassiska tecknade på ett kanske inte alltför högteknologiskt men imponerade sätt. :D Givetvis var filmen till bredden fylld med sarkastiska gliringar åt samhället, allmänt sjuka skämt och massor av vyer av alla de charmiga Simpsons-karaktärerna. Alla älskar Homer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet juli 28, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2007 Själv ska jag se den någon gång i början av nästa vecka, inga direkta förväntningar men blir säkert kul att se. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 28, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2007 jo, jag kommer också att se den. "Did I save the world?" -Homer "ehm.... no, Actually you doomed us all" -Bart "doooh!"- Homer Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 4, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2007 Oj, totalt missat denna tråd. Jag såg filmen i onsdags, och oj vad jag skrattade. Klart värd att se! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet augusti 5, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2007 Såg den i Tisdags, riktigt rolig. Ingen film som känns så nödvändig att se på bio kanske men. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet augusti 5, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2007 Spiderpig... Behöver inte säga mycket mer. Se filmen, ett måste om du tycker om tv-serien. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 5, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2007 Spiderpig...Behöver inte säga mycket mer. Se filmen, ett måste om du tycker om tv-serien. Haha, jag och mina kompisar skrattade i en halvtimme efter bion över just "spiderpig" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet augusti 9, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2007 Spider-pig och Harry Plopper var höjdpunkterna. Men även hundpiskeriet var ju klockrent. "I was elected to lead, not to read." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoboSolitario Skrivet augusti 10, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2007 Se filmen, ett måste om du tycker om tv-serien. Så sant... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet augusti 10, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2007 jag blev bra mkt besviken faktiskt, helt klart grymt överskattad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet augusti 10, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2007 Jag såg den precis jag med, och måste säga att jag inte tyckte det var så mycket att hänga i granen. Absolut inte dåligt, men jag hade nästan väntat mig lite mer. Visserligen bör det väl tilläggas att jag aldrig tyckt att the Simpsons är så särskilt bra. Jag kan tänka mig att filmen gör alla fans lyriska. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet augusti 11, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2007 Inte sett ännu, i och med att jag har tre stycken frikort till stadens biografer så har jag funderat på att släpa mig bort till en biograf och se den någon gång (i alla fall innan korten går ut xD) men av någon lustig anledning så anländer jag alltid ett par minuter efter att filmen rullat igång :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurkan Skrivet oktober 10, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2007 Spiderpig spiderpig .. spiderpig XD Den va skitrolig ju. Jag hör till det fattiga alternativet jag såg den på datorn. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet oktober 10, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2007 "Spiderpig" är den mest överskattade skiten som finns. Inte ett dugg roligt IMO. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 10, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2007 "Spiderpig" är den mest överskattade skiten som finns. Inte ett dugg roligt IMO. QTF! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet oktober 10, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2007 Jag tyckte som sagt att filmen var grymt överskattad, men "spider-pig"-skämtet var nog ett av de bästa, synd bara att de spoilerade alla skämten, genom att vissa dem i reklamen för filmen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg