Hoppa till innehåll
Anime.se

Simpsons-filmen

Zoushoka-San
 Share

Rekommenderade inlägg

Så, idag hade den premiär. Hur många här på forumet masade sig till biograferna för att se den, och hur många har i brist på pengar och/eller ork tankat hem den och sett den?

Hör själv till det första alternativet, och satt på helspänn innan det började. Var skadat rädd för att filmen inte skulle nå mina skyhöga förväntningar, men efter fem minuter var alla mina rädslor bortblåsta :D Och efter att ha sett den kan jag konstatera att den träffade över förväntningar, om än lite kort(1 timme och dryga 20 minuter).

Tyckte över huvud den var riktigt snyggt gjord, stor skillnad mot tv-serierna, men det är väl rätt mycket måste för långfilms-adapteringar nu för tiden. De blandade 3d-animerat med det klassiska tecknade på ett kanske inte alltför högteknologiskt men imponerade sätt. :D

Givetvis var filmen till bredden fylld med sarkastiska gliringar åt samhället, allmänt sjuka skämt och massor av vyer av alla de charmiga Simpsons-karaktärerna.

Alla älskar Homer.

homer_simpson.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag såg den precis jag med, och måste säga att jag inte tyckte det var så mycket att hänga i granen. Absolut inte dåligt, men jag hade nästan väntat mig lite mer. Visserligen bör det väl tilläggas att jag aldrig tyckt att the Simpsons är så särskilt bra. Jag kan tänka mig att filmen gör alla fans lyriska. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte sett ännu, i och med att jag har tre stycken frikort till stadens biografer så har jag funderat på att släpa mig bort till en biograf och se den någon gång (i alla fall innan korten går ut xD) men av någon lustig anledning så anländer jag alltid ett par minuter efter att filmen rullat igång :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 month later...