Hoppa till innehåll

Om du vill men inte kan posta statusuppdateringar, gå till din profil, tryck på ”Redigera profil”, och på ”Aktivera statusuppdateringar?”.

Saya

Gissa animecitatet

Rekommenderade inlägg

It is all about attacking from the right angle

sen tar han ut en armada med en kniv. Det är starkt tycker jag ^^

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

eew.

varför antar jag automatiskt att det är någon incest hentai grej? :P

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
eew.

varför antar jag automatiskt att det är någon incest hentai grej? :P

Du... jag tänkte på exakt samma sak. Irc kanalen har nog dåligt inflytande, eller ja Avathar har det iaf.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Hehe, nej, det är definitivt inget barnförbjudet i den här serien. Jag väntar på att Sceleris ska knäcka nöten. ^^

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Det är tyvärr fel båda två. Jag slänger upp ett nytt citat när jag kommer hem till min egen dator. Måste leta reda på något lämpligt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Nytt citat, ny karaktär, samma serie... såklart.

"If, after this ends, someone were to tell me, 'It's okay to live', I'd buy just one small mirror... and practice smiling."

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Gah! >:)

Jag känner definitivt igen det där sista citatet, men från var? Jag får väl helt enkelt vänta på nästa och se om man blir något klokare... blir ändå förbannad över glömskheten.

Bara för skojs skull gissar jag vilt på Black Cat, då jag inte skulle skämmas om det var den (det var ett bra tag sen jag såg den). Jag känner ändå på mig att jag är helt ute och cyklar bland snåren.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Gah! >:)

Jag känner definitivt igen det där sista citatet, men från var? Jag får väl helt enkelt vänta på nästa och se om man blir något klokare... blir ändå förbannad över glömskheten.

Samma här, sitter och sneglar på mina anime-dvder säker om att jag hört det där citatet strömma ut ur högtalarna.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Även jag håller på att vittra bort i ren galenskap över att jag känner igen citatet så väl, men inte kan placera det.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
"If, after this ends, someone were to tell me, 'It's okay to live', I'd buy just one small mirror... and practice smiling."

Sa inte Nico Robin i One Piece så där?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Tyvärr. Nytt citat, samma karaktär igen (det är inte protagonisten jag citerar, repliken sägs till just protagonisten)

"Amusing. It looks just like *peep*. Hey! Greet me already! Hello, my look-alike. Please die!"

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Men, åh!

Jag har hört det där förut! Jag har för mig att det är någon mecha-historia till det hela, och det är en kvinna som säger det...

JA! Men förfan! Det är ju Anemone i Eureka Seven!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu