Skatan Milla Skrivet oktober 28, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2007 Vilka har det, vilka planerar på att skaffa det? Själv köpte jag det på releasen och jag måste säga att jag verkligen är nöjd med det här inköpet, inte för att jag hade förväntat mig något annat ;) Online-delen funkar riktigt bra då man kan spela under riktigt bra förhållanden, men om det fungerar bättre eller sämre än DoA under perfekta omständigheter vet jag inte. Offline så finns det en hel del att göra, men mest tid spenderar man i questmode, jag har spelat 320 matcher hittills i det och jag har bara låst up 46% av Sarah's items, och då finns det ändå typ 16 karaktärer till, så en massa items att låsa upp med andra ord. Helt klart ett rekommenderat köp om ni frågar mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet oktober 28, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2007 Mhm jag har noterat dom senaste dagarna när jag loggat in på Live att du spelar det. :> Är nog dock inget jag kommer skaffa, är inte så förtjust i beat'em-up's. Skulle isåfall vara för att spela det på live. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet oktober 28, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2007 En kommande grön dag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet oktober 29, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2007 Får inte jag som spelar det på PS3 säga något i den här tråden då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet oktober 29, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2007 Får inte jag som spelar det på PS3 säga något i den här tråden då? Kan du spela Online? B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet oktober 29, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2007 Får inte jag som spelar det på PS3 säga något i den här tråden då? Kan du spela Online? B) Nä, men tråden fokuserar ju inte på online-delen. (För övrigt väldigt trist, och väldigt märkligt, att inte SEGA inkluderade en online-del i PS3-versionen. Jag hoppas på att en ny version släpps någon gång) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 29, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2007 Får inte jag som spelar det på PS3 säga något i den här tråden då? Kan du spela Online? B) Nä, men tråden fokuserar ju inte på online-delen. (För övrigt väldigt trist, och väldigt märkligt, att inte SEGA inkluderade en online-del i PS3-versionen. Jag hoppas på att en ny version släpps någon gång) Lär inte komma, förvänta dig inte sådana saker utav AM2 ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet oktober 29, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2007 Evolution kom, så det är ju inte omöjligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 31, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2007 VF5 verkar inte så vidare, i alla fall inte till PS3. Vet inte hur det är till 360, minns bara att till PS3 var det hemskt. Särskilt dubben. Lirade lite på PS3 i helgen som var och som mest satt vi och skratta. Men som sagt, detta var till PS3 och inte 360 som det så tydligt framgår i rubriken. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 1, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet november 1, 2007 VF5 verkar inte så vidare, i alla fall inte till PS3. Vet inte hur det är till 360, minns bara att till PS3 var det hemskt. Särskilt dubben. Lirade lite på PS3 i helgen som var och som mest satt vi och skratta. Men som sagt, detta var till PS3 och inte 360 som det så tydligt framgår i rubriken. ^^ Finns ingen VF5 dubb, de rösterna är gjorda dåliga med flit, som någon form utav comic relief eftersom VF alltid haft flaggan på sig som ett strikt spel. Jag gillar dem, och jag lovar att rösterna växer på en. El Blaze - "My body is an unstoppable...*flex*....Weapon!" Lizzi: Ja, men det kom som ett separat spel, vilket gjorde att man fick betala en gång till. Jag tror inte att de kommer att släppa det som en gratis patch till PS3, därav tror jag inte att dom kommer släppa en patch alls då det inte ens har kommit upp på tal från deras sida. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet november 1, 2007 Anmäl Share Skrivet november 1, 2007 Lizzi: Ja, men det kom som ett separat spel, vilket gjorde att man fick betala en gång till. Jag tror inte att de kommer att släppa det som en gratis patch till PS3, därav tror jag inte att dom kommer släppa en patch alls då det inte ens har kommit upp på tal från deras sida. Jag skulle lätt köpa det en gång till även om spelet inte innehöll någonting nytt annat än ett online-läge. Jag håller fortfarande hoppet uppe för det är ju inte direkt så att de utelämnade det ur PS3-versionen av annat än lättja. (Misstänker jag i alla fall) Jag tycker inte om Xbox 360-kontrollen för slagsmålslir så därför kommer jag låta bli den versionen. VF5 verkar inte så vidare, i alla fall inte till PS3. Vet inte hur det är till 360, minns bara att till PS3 var det hemskt. Vad var det som var så hemskt då? Annat än att du inte tyckte om "dubben". (Jag har för mig att det är samma röster i det japanska originalet) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 1, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet november 1, 2007 (Misstänker jag i alla fall) Jag tycker inte om Xbox 360-kontrollen för slagsmålslir så därför kommer jag låta bli den versionen. Arkadsticka finns att köpa till 360, en EX2 på amazon kostar inte så mycket t.ex. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 1, 2007 Anmäl Share Skrivet november 1, 2007 Att rösterna ska vara så hade jag ingen aning om, då var det avklarat. Tycker i alla fall att dem var jobbiga att lyssna på. Nu är mitt minne om det såpass dåligt att jag inte ens är säker på vad det var som jag tycker är dåligt. Men jag vill ha för mig att jag tyckte att karaktärerna rörde sig lite ryckigt, fast som sagt så minns jag inte till 100%. I övrigt så tycker jag nog helt enkelt inte om spelet, helt utan anledning för det kan man ju göra ibland. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg