Hoppa till innehåll
Anime.se

Tävling: Vinn biljetter till ZTV:s anime-marathon!


flaskis
 Share

Rekommenderade inlägg

banner.png

 

Tävlingen är nu över, och vinnarna kommer att bli kontaktade via mail och svar kommer att publiceras inom kort. Tävlingen var svår och stort grattis till dom som fick rätt utan ledtrådarna, ni har vunnit biljetter, dom som svarade efter ledtrådarna lottar vi emellan dom som hade mest rätt.

 

Ni som har missat tävlingen/inte vann biljetter kan få chansen att få en av de hundra gratisbiljetter på plats men får köa/ta till våld för dessa på Biograf Zita i Stockholm klockan 14:00.

 

Denna gång har ni chansen att vinna två biljetter till ZTV:s event ZTV Anime Marathon!

 

Den 16 december på biograf Zeta i Stockholm kommer ZTV bjuda på ett evenemang fyllt av olika utvalda serier och filmer samt en föreläsning med självaste Simon Lundström. Alla biljetter är gratis och delas ut på plats kl 14:00. Men det är ett begränsat antal platser, så om du är bland de fem vinnarna i denna tävling kommer du att garanterat få en biljett till evenemanget!

 

Tävlingen är enkel; Vi har här valt ut tio olika bilder tagna från olika serier och filmer. Om just du lyckas vara en av de fem som svarat rätt på flest antal bilder så blir du en lycklig vinnare av två biljetter!

 

Länk till tävlingssidan

 

Länk till ZTV:s infosida om Animemarathonet

 

Lycka till så ses vi den 16:e! Sista inlämningsdag till tävlingen är den 11 december.

 

--------------------------------Uppdatering--------------------------------

 

Eftersom intresset har varit rätt så lågt i denna tävling kommer vi att presentera ledtrådar till var och en av bilderna. Dessa ledtrådar är otroligt generösa, så nu gäller det att vara först till kvarn för att få tag på två biljetter! Obs, man behöver inte ha full pott för att vinna, utan det räcker att man är bland de tio som har flest antal rätt!

  1. [*:101p09hl]Klassisk boxningsserie från 1970.
    [*:101p09hl]En Kyoto Animation-produktion.
    [*:101p09hl]Serie från slutet av 2005 baserat på ett Bishoujospel.
    [*:101p09hl]Det är en paparazzi som håller i kameran. (Ledtråd #2: Shoujoserie som handlar om karriär och drömmar i Tokyo)
    [*:101p09hl]"Flammande ögon"
    [*:101p09hl]En film som Sceleris var med och ordnade svenska undertexter till inför Uppcon08
    [*:101p09hl]Gråa fjädrar
    [*:101p09hl]Serie med fokus på musik med bl.a Kawasumi Ayako som röstskådis.
    [*:101p09hl]"Spöke i skalet"
    [*:101p09hl]Mellansäsongen och andra säsongen av denna serie var något som Kyoto Animation tog över.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lycka till nu allihopa och bara lite roliga fakta, alla förslag på bilder som jag ville ha med i tävlingen fick inte vara med, om ni tror ni vet varför så vinner ni en aldelles speciell epost adress.

 

Lätt! De andra tyckte säkert inte att 18+-material lämpade sig för tävlingen. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lycka till nu allihopa och bara lite roliga fakta, alla förslag på bilder som jag ville ha med i tävlingen fick inte vara med, om ni tror ni vet varför så vinner ni en aldelles speciell epost adress.

 

Lätt! De andra tyckte säkert inte att 18+-material lämpade sig för tävlingen. ;)

 

Grattis till meatrose@hentai.se emailen, kontakta mig för login information.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nope, om jag inte minns helt fel så jobbar jag då detta evenemang är och då känns det onödigt att delta och kanske vinna biljetter som man inte får användning av. Bättre om någon annan som verkligen kan gå får chansen.

 

Sedan hör det till historien att jag nyligen varit i Sthlm på en konsert (The Lord Of The Rings Symphony) samt ska se Distant Worlds: Music from Final fantasy idag och det blir lite dyrt/ont om tid att åka på fler evenemang nu kring jul känns det som.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

--------------------------------Uppdatering--------------------------------

 

Eftersom intresset har varit rätt så lågt i denna tävling kommer vi att presentera ledtrådar till var och en av bilderna. Dessa ledtrådar är otroligt generösa, så nu gäller det att vara först till kvarn för att få tag på två biljetter! Obs, man behöver inte ha full pott för att vinna, utan det räcker att man är bland de tio som har flest antal rätt!

  1. [*:2kp7mp37]Klassisk boxningsserie från 1970.
    [*:2kp7mp37]En Kyoto Animation-produktion.
    [*:2kp7mp37]Serie från slutet av 2005 baserat på ett Bishoujospel.
    [*:2kp7mp37]Det är en paparazzi som håller i kameran. (Ledtråd #2: Shoujoserie som handlar om karriär och drömmar i Tokyo)
    [*:2kp7mp37]"Flammande ögon"
    [*:2kp7mp37]En film som Sceleris var med och ordnade svenska undertexter till inför Uppcon08
    [*:2kp7mp37]Gråa fjädrar
    [*:2kp7mp37]Serie med fokus på musik med bl.a Kawasumi Ayako som röstskådis.
    [*:2kp7mp37]"Spöke i skalet"
    [*:2kp7mp37]Mellansäsongen och andra säsongen av denna serie var något som Kyoto Animation tog över.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oj, vann jag? Jag som deltog bara för att Avathar hotade med att kicka mig från IRC :)

 

Blir tvungen att ordna en resa upp till stockholm på söndag om jag ska komma i så fall. Har någon tips på lagom dyra och nära hotell? Tur att jag har semester från måndag så jag slipper oroa mig för det :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...