Hoppa till innehåll
Anime.se

Witch Hunter Robin


Empfmil
 Share

Rekommenderade inlägg

Blev tipsad om denna serie... Men fy bövelen vad jag tyckte den var seg och tråkig. Karaktärerna har noll personlighet (till och med Robin) och tempot i serien var seeeg som sirap. Nåja, i alla fall var den snyggt animerad och jag gillade stämningen i serien åtminstone i början, men... Jag var tvungen att ge upp efter att ha sett hälften av alla avsnitt. Tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag älskar serien. Den går till på samma sätt som rollspelskampanjer. Man spelar 5 till 8 äventyr i samma stil tills handlingen börjar komma igång(episod 13 om jag inte minns fel. Det är tre år sedan jag såg den) och då brakar det loss regält i de 13 återstående. Visst 1-5 var riktigt svåra. Första gången jag såg WHR såg jag inte ens klart första. Sedan så tvingade jag mig igenom WHR och FLCL och bägge serierna ligger på topp på min Animelista strax efter FMA.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

WHRobin är klart en utav mina favorit serier. Jag fann serien varken seg/tråkig/trög överhuvudtaget. WHR var mer än tillräkligt fängslande med tillräkligt många knorrar för att iaf tillfredställa mig.

 

 

Öhh, när händer det något annat!?

Är du verkligen seriös? Du har inte ens tagit dig igenom hela serien m.a.o. det är relativt uppenbart vad svaret till din fråga är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker också den är bra faktiskt, kan kännas lite seg i början men finns många serier som är det i början. Hade i alla fall ett intressant mystiskt element som fick en att fortsätta att se på den. Ligger klart bland topp 10 när det kommer till favoritanimeserier :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

anji: det jag menar är att jag inte orkade se den för att det inte hände något, "Öhh...när händer det något?, Ah! det här orkar jag inte se!"

 

Jag orkade inte se det för att det inte hände något, om en anime inte är bra så fortsätter jag inte se den.

Det må vara så att den blir bättre men av det jag har sett så är den kass.

 

(anser JAG.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hehe. Samma tyckte jag när jag såg första avsnittet. Var nära att slummra till. Men så tvingade jag mig igenom de första fem. Sedan så började den bli spännande. Det är bara att du inte fångar känslan i början. Den är lite vardaglig så det händer inte så mycket så snabbt och vissa personer vill ha full rulle hela tiden. Du måste ge den en chans..

 

Det kallas tålamod.

 

Det är trots allt Anime, livets nektar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...