Hoppa till innehåll
Anime.se

Ragnarök Online


Japs
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 216
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

  • 2 weeks later...
Eller så tankar man cracken så att man kan lira på en privat server. Men det är ju lagom lagligt.

 

(Dessutom så brukar det vara runt 25 personer online på den servern.)

Hummm.. XD det gör inte jag.. umm.. eller jo. gratis juh! :D

Mycket bra spel för övrigt! Loves it! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

om ni ska lira RO tycker jag ni ska lira på en privat server... finns MASSOR och nästan alla är gratis.. det finns olika rates på olika servrar vilket gör att du lvlar upp olika mycket beroende på vilken server du kör på. (har själv lirat på ca 10st.)

 

orkar inte skriva instruktioner för servar/nerladdningar etc eftersom tråden verkar vara mer eller mindre död.. men om nån vill börja lira o behöver hjälp e d bara o skriva... denna tråd eller pm..

 

B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Nu har jag spelat det i ca 2 dagar och jag bestämde mig för att bli en Lancer, men dem flesta som spelar RO vet nog att man ska bli swordman osv och nu är jag swordman.

 

Om det är någon som spelar på gratis servern clownphobia, så finns jag där ibland som Bass Bruticus :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har för mig att jag posta i någon annan tråd när/hur man blir en knight eller annat jobb.

 

och ja, om ett item börjar med 1-1 jobbet så kan du använda det hela tiden. men din swordman kan inte använda items som det står Crusader, Knight på så länge det inte står swordman också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...