Hoppa till innehåll
Anime.se

Gissa animen

Gogo
 Share

Rekommenderade inlägg

Mars of Destruction då? :|

(Jag var helt ute och cyklade dock.)

NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ D:

Nu lägger jag in mitt veto och tycker att du ska säga vilken anime detta är och lämna över till den som är först till kvarn! Antingen gör du det eller så får du en titel inte ens Boda kan toppa! D:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Istället för att ta en anime som kanske ingen har sett så ta en anime som många har sett. Försök ta svåra bilder från en sådan serie, då får man mer gissningar och tråden dör inte heller. Bara ett tips som sagt. Men vill man dra ut på det så mycket som möjligt så visst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Istället för att ta en anime som kanske ingen har sett så ta en anime som många har sett. Försök ta svåra bilder från en sådan serie, då får man mer gissningar och tråden dör inte heller. Bara ett tips som sagt. Men vill man dra ut på det så mycket som möjligt så visst.

Exakt min åsikt.

De få gånger det varit jag har jag kört på kända grejer. Brukar gå att dra ut på det ändå och det blir intressantare för fler.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller helt med. Tror jag själv tog upp det 30-50 sidor tillbaks. Idén är ju att man ska gissa... Inte låta alla stå utan gissningar på en bild som är superenkel om man sett serien.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller delvis med, men inte till fullo: variation förnöjer, och så kan det då och då vara kul med några mer obskyra grejer som är mer belönande för de som har ett större intresse av animeutbudet än vad de redan har sett eller tänker se. (Typ hur alla som kallar sig animefans borde känna till Doraemon.)

Men ja, när man har postat bilder som ska vara superenkla för alla som ens har hört talas om verket så kanske det är värt att fundera på att byta till något annat eller ge upp bollen. :P (En gång postade jag i och för sig en bild på titelbilden.)

Men men, nu är det Bodas tur! GO!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Sceleris changed the title to Gissa animen