Pthia Skrivet januari 12, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2010 Det är väl antagligen jätte fel men jag gissar på Ragnarök the animation... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 12, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2010 Fel båda två. Ledtråd #3: Företaget brukar normalt göra spel, detta är mer en 20-minuter animerad reklam för ett av dessa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 12, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2010 Karaktärerna såg inte bekanta ut för fem öre, men på beskrivningen... Panzer Dragoon? ._. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet januari 12, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2010 Tales of... äh, finns för många. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 12, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2010 Vad jag vet så har varken SEGA eller Namco animerat de adaptioner ni nämner själva, olikt serien vars namn jag söker. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 13, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2010 Killens rustning klingar väldigt bekant med den beskrivningen, men jag kan inte placera vad det skulle kunna vara. :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 13, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2010 Dags för ny bild snart? Känner igen serien lite grann, så om jag sett den så var det nog ett tag sen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 13, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2010 Är väl ingen serie direkt, 2 OVA-avsnitt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ela Skrivet januari 14, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2010 Åh va de där öronen får en att tänka på record of lodoss war men det är det ju inte ;) Men det är lite deedlit över det =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet januari 16, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2010 Jag vet att jag inte har sett den. Jag har också en gissning i bakhuvudet, men kommer inte åt namnet. Sååå... bump. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 16, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2010 Ledtråd #4: Förintelsens Mars. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet januari 16, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2010 Mars of Destruction då? :| (Jag var helt ute och cyklade dock.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 16, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2010 Mars of Destruction då? :| (Jag var helt ute och cyklade dock.) NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ D: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 16, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2010 Mars of Destruction då? :| (Jag var helt ute och cyklade dock.) NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ D: Nu lägger jag in mitt veto och tycker att du ska säga vilken anime detta är och lämna över till den som är först till kvarn! Antingen gör du det eller så får du en titel inte ens Boda kan toppa! D: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 16, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2010 Men wtf, är ni dåliga eller? Den har något vädligt gemensamt med Mars of Destruction och en enkel wikipedia/MAL/google sökning skulle utan tvekan få fram svaret. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet januari 16, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2010 The Generation of Chaos ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 16, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2010 Det är väl kanske inte så värst kul att googla... Speciellt inte att googla på ledtrådar (istället för att ledtrådarna leder till att man själv kommer på något man kan undersöka mer noggrant). :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 16, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2010 The Generation of Chaos ? Du kan du mäster, olikt gemene man har du i alla fall lite skillz ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet januari 18, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2010 Istället för att ta en anime som kanske ingen har sett så ta en anime som många har sett. Försök ta svåra bilder från en sådan serie, då får man mer gissningar och tråden dör inte heller. Bara ett tips som sagt. Men vill man dra ut på det så mycket som möjligt så visst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 18, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2010 Istället för att ta en anime som kanske ingen har sett så ta en anime som många har sett. Försök ta svåra bilder från en sådan serie, då får man mer gissningar och tråden dör inte heller. Bara ett tips som sagt. Men vill man dra ut på det så mycket som möjligt så visst. Exakt min åsikt. De få gånger det varit jag har jag kört på kända grejer. Brukar gå att dra ut på det ändå och det blir intressantare för fler. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 18, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2010 Istället för att ta en anime som kanske ingen har sett så ta en anime som många har sett. Försök ta svåra bilder från en sådan serie, då får man mer gissningar och tråden dör inte heller. Bara ett tips som sagt. Men vill man dra ut på det så mycket som möjligt så visst. Håller helt med. Tror jag själv tog upp det 30-50 sidor tillbaks. Idén är ju att man ska gissa... Inte låta alla stå utan gissningar på en bild som är superenkel om man sett serien. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 18, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2010 Håller delvis med, men inte till fullo: variation förnöjer, och så kan det då och då vara kul med några mer obskyra grejer som är mer belönande för de som har ett större intresse av animeutbudet än vad de redan har sett eller tänker se. (Typ hur alla som kallar sig animefans borde känna till Doraemon.) Men ja, när man har postat bilder som ska vara superenkla för alla som ens har hört talas om verket så kanske det är värt att fundera på att byta till något annat eller ge upp bollen. :P (En gång postade jag i och för sig en bild på titelbilden.) Men men, nu är det Bodas tur! GO! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet januari 18, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2010 Hmm då så en relativ lätt serie men en svår bild då da P.S hata mig inte nu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet januari 18, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2010 Darker Than Black? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet januari 18, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2010 ha rätt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg