Hoppa till innehåll

Om du vill men inte kan posta statusuppdateringar, gå till din profil, tryck på ”Redigera profil”, och på ”Aktivera statusuppdateringar?”.

Gogo

Gissa animen

Rekommenderade inlägg

Oj, du knäckte den utan att ens ha sett serien. Jag hade räknat med att den skulle klara sig lite längre än såhär. Med Aoi Bungaku har man ju verkligen möjligheten att vara lite extra lurig med bilderna. :colonthree:

Den första bilden var från In the Woods Beneath the Cherry Blossoms in Full Bloom och den andra var mycket riktigt från Run, Melos.

Det här är för övrigt en väldigt underskattad serie om man frågar mig. Det är inte många som har sett den. Man kanske skulle skriva en presentationstråd till den.

Hursomhelst, det var skarpt att knäcka den nöten så tidigt, bollen är din!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

\o/

Det passade bara så väl in med vad jag visste om Spring, Melos, just med motivet av en man inför en tribun. Det där knasiga vildsvinet passade däremot INTE in. Jag trodde att varje sekund av Blå kultur var blodigt allvar! :happydrop:

Ny bild... nån gång!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Awh, var det så enkelt? Yumeiro Patissiere är rätt!

var inte helt säker på att det var rätt men det var den serien som dök upp i huvudet när jag såg den andra bilden.

nu till ny bild

snapshot20110329233620.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Det där smala huset vill få mig att säga K-on, men så är garanterat inte fallet... det finns mängder av saker som talar mot det :(

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Det där smala huset vill få mig att säga K-on, men så är garanterat inte fallet... det finns mängder av saker som talar mot det :(

och vad skulle det vara för saker? för K-on är RÄTT

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu