FunkyRaspberry 0 Anmäl inlägg Skrivet februari 21, 2009 Ok, jag vet inte om jag kommer få 1 eller 2374627 svar på denna tråden men jag svarar på så mycket jag kan :P Jag är inte mycket smartare än nån annan, nåra MVGn, nåra VGn, ett par G.. Det som är annorlunda med mig är att jag ordagrant följer det japanska ordspråket "den som frågar är en idiot i 5 minuter, den som inte frågar förblir en idiot för alltid". Jag är helt enkelt halvbra på ALLT, astronomi, mytologi, filosofi, historia, psykologi, musik, biologi, geografi etc. FRÅGA VAD SOM HELST, jag är din encyklopedi ^^ är det något jag inte kan svara på kollar jag upp det didg (direkt), jag älskar att lära mig nya saker, bara fråga på ^^ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Saya 77 Anmäl inlägg Skrivet februari 22, 2009 Det som är annorlunda med mig är att jag ordagrant följer det japanska ordspråket "den som frågar är en idiot i 5 minuter, den som inte frågar förblir en idiot för alltid". Kinesiskt ordspråk, mupp. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Skalleponken 0 Anmäl inlägg Skrivet februari 23, 2009 Vad är pis (π) 666:e decimal? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 601 Anmäl inlägg Skrivet februari 23, 2009 Går Internet under om man googlar "google"? (Jag har inte vågat prova!) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Pthia 1 Anmäl inlägg Skrivet februari 23, 2009 Hur många gånger mer än (Infinity) är (Aleph One) ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Dread 47 Anmäl inlägg Skrivet februari 23, 2009 the answer to life, the universe and everything Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Hampe 24 Anmäl inlägg Skrivet februari 23, 2009 the answer to life, the universe and everything in before 42 Vilket är min favoritlåt av Yoko Kanno? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Pthia 1 Anmäl inlägg Skrivet februari 23, 2009 the answer to life, the universe and everything in before 42 Vilket är min favoritlåt från Yoko Kanno? Men sluta nu det är ju inte du som ska svara på frågan. Låt nu FunkyRaspberry sköta sitt jobb det är ju trots allt hans frågetråd det här :P Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
kakan 1 Anmäl inlägg Skrivet februari 23, 2009 Vad fanns innan ingenting? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
FunkyRaspberry 0 Anmäl inlägg Skrivet februari 23, 2009 Går Internet under om man googlar "google"? (Jag har inte vågat prova!) GOD DOMMOT! you found mah secret! Dun worry i'll be back.. probably not, these forums are boring me out.. I'll head onto noobtoob ^-^ at least they got a podcast Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 601 Anmäl inlägg Skrivet februari 23, 2009 at least they got a podcast Just you wait...! (Och, öh, varför engelska?) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Bleach94 0 Anmäl inlägg Skrivet mars 30, 2009 vem är 665 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Negi 24 Anmäl inlägg Skrivet mars 30, 2009 Hur sorterar man appedix D i C++? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Z0nE 0 Anmäl inlägg Skrivet mars 30, 2009 Vilket program bör man använda sig av för att göra en ritning av ett hus i 3D? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter