Hoppa till innehåll
Anime.se

Flera smileys?


Gafvert
 Share

Rekommenderade inlägg

Mangaka, inte nog med att de smilysarna syns på 60 meters avstånd så kan vissa nästan tycka att de är för "coola".

på zmanga's forum går folk runt och sätter in smilysarna regelbundet, även när det inte alls passar in, och det gör att de tappar sin "skönhet" - när någon icke-smily-spammare vill sätta in en smiley för en gångs skull så blir det fel på något sett, smiley-spammarna har redan satt sin stämpel på den, och istället så får man nu bara en känsla av obehag.

 

detta kan helt enkelt bero på folket som hänger på zmanga's forum, men personligen vill jag inte se de där smilysarna längre - snälla bevara anime.se ifrån dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det tål att funderas på, några där kommer dock ifrån invision board och det finns risk för att dessa är skyddade av upphovsrättslagen? Nu är det så att jag inte kan allt det där. :)

 

Men det finns några där som tål att tänkas på...dock då enbart för att Ninjas alltid är tufft. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker inte vi skall ha mer smilies, är nog så det räcker.. Blir bara fruktansvärt irriterande med fler.

 

Fullständigt korrekt. Fast, jag tycker vi skall ta bort alla smileys bilder. Det räcker ju att folk kan skriva =) ^_^ mm.. Varför ge dom en massa gula störande, förbannat dåligt ritade figurer i pixelformat??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skriv bara :HERID: och alla vet vad du vill.

 

han ville ju visa att han va happy inte en mördarmaskin :surprised:

 

näe men en del vore ju vara bra att ta in. fast man ska inte ha för många då blir det som nån sa tidigare att det skulle bli en massa "smiley spam"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ska ge ett exempel då :D

 

man gör typ så här i alla inlägg :D att man sätter smileys lite här o var :P även om det inte passar in riktigt så att hela inlägget blir full av smileys :surprised: och sånt är irriterande >:) det räcker med ett par st tycker jag ;) :| (!)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...