Hoppa till innehåll
Anime.se

Filmer av Kenzoku


Kenzoku
 Share

Rekommenderade inlägg

Det är härligt att se någon som vet hur man hanterar en kamera för omväxlingens skull. Alldeles för många verkar vandra alldeles för oförstådda på detta område, tyvärr!

 

Man går ju inte Media för ingenting ;)

 

Jag gillar dina filmer Kenzoku-tan! :3

 

Det kommer fler :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

*bump*

 

Hade tråkigt igår kväll, så spexade ihop ett litet klipp jag filmade en rast.

Ni kan se den här. (Observera budskapet som kommer dyka upp ovanför filmen)

 

Kommer en ny film om någon vecka eller två, lite mer seriös som jag och en i skolan jobbat på. Stay tuned.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Nu är den här! Filmen jag och en vän gjorde för ett tag sedan, men aldrig orkat slänga upp på Youtube.

 

Filmen heter Nyckeln till alla tjejer, och handlar om en kille vid namn Erik (Joel Ström), som ska försöka vinna sin kärlek med raggningstips.

 

Johanna, som Erik är förälskad i, spelas av Linnea Cart-Lamy, som också var med i filmen De Ofrivilliga, som vunnit priser och var med på filmfestivalen i Cannes. De som sett den kommer nog känna igen henne.

 

Blev en del tabbar med teknik, och även med regin, men hoppas ni tycker den inte var helt genomrutten!

 

Filmen kan ni se här

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...