Hoppa till innehåll
Anime.se

Gott nytt år!


Meatrose
 Share

Rekommenderade inlägg

Gott nytt år kära användare!

 

Nu sitter jag efter mycket om och men här helt själv och filosoferar lite över en kall öl. Jag vill absolut inte lägga ett endaste ord i någon annans mun men jag kan faktiskt med säkerhet säga att jag inte talar för mig själv när jag å anime.ses vägnar önskar alla användare samt eventuella gästsurfare ett gott nytt år.

 

Själv upplevde jag ett väldigt lugnt nyår. Troligtvis det lugnaste nyåret sedan jag fyllde "myndig", vilket inträffade för alltför många år sedan. Fan vad tiden går fort, och nu har man ännu ett år att lägga bakom sig. Jag vet inte vad andra moderatorer och admins har gjort men jag har i varje fall käkat mer skaldjur än jag någonsin gjort tidigare. Vad har ni haft för er? Blev det ett lugnt "dissa-hysterin-nyår" eller blev det fullt ös?

 

Hursomhelst, hoppas att ni fick ett riktigt gott slut och ett gott nytt år! (Håll ögonen öppna, det har blivit dags för vårt årliga jippo. Information dyker upp inom kort. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I år är mitt första nyår som jag har druckit och bara släppt loss, alla andra nyårsaftnar har varit med familj och tråkigheter. Haft det riktigt roligt, men någon jul/nyårskänsla har det inte varit i år... (Är det så när man börjar bli äldre?)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gott nytt år, och god fortsättning!

 

Inte mycket att beteckna som hysteri för min del heller. Knallade över till en polare så satt vi och en ytterligare och tittade skräp-TV/spelade SSBM på GC med några kalla fram till tolvslaget. Det är helt löjligt att de inte visar mer kvalitets-TV på nyårsafton. Några raketer på det och sen tackade jag för mig.

 

Inga löften utlovade, men kan väl hoppas på mindre lurkande detta år... kanske? Tiden avgör.

 

Jag är snarare mer uppspelt om vad jag tvingar mig själv till att göra detta år =3

Det låter som om du har något planerat, eller är det bara ordbajsande? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vid tolvslaget satt jag i en Volvo 740 tillsammans med några vänner som jag var chaufför åt. De hade sagt att de skulle vara hemma senast klockan åtta på kvällen, men vi blev borta det blev några timmar till. Men vi hade så trevligt, så det gjorde inget. Dessutom bjöd de på smörgåstårta när vi kom hem, mums! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 year later...

Åh, har varit lite off från forumet ett tag så kan väl passa på att önska alla ett gott nytt år. Mitt nyår såg ut som det gjort de senaste fyra åren, jag jobbade (jävla bra pengar). Har inga direkta nyårs löften men lovar att bli mera aktiv igen då det är så trevligt att vara här med er andra nördar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...