Hoppa till innehåll
Anime.se

Mästerdetektiven Conan


zjgameru
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 3 weeks later...
  • Svar 78
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Jag läste ut alla böcker om Conan i mitt hemland, så här behöver man ju inte köpa dem -.- bra att köpa böcker utomlands om man kan det språket förstårs, och om dem är billiga.Hur många böcker har det kommit ut här i Sverige? Säkert bara några stycken. Sverige är mycket sen när det gäller Anime & Manga. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag läste ut alla böcker om Conan i mitt hemland, så här behöver man ju inte köpa dem -.- bra att köpa böcker utomlands om man kan det språket förstårs, och om dem är billiga.Hur många böcker har det kommit ut här i Sverige? Säkert bara några stycken. Sverige är mycket sen när det gäller Anime & Manga. ;)

Enligt vad jag sett har bara fyra stycken hunnit komma ut än så länge.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Jag har dom 2 första nummren, men har inte orkat läsa dom än. Idag läste jag ut DNAngel (som jag inte tyckte om) och skulle sen välja en annan manga(jag har bunkrat upp efter bokrean :D). Jag funderade på Conan men tyckte inte att den verkade bra just då.

 

Men efter att sett vad som skrivits om den (och att zimeon rekomenderade den) så är jag sugen på att läsa den :D. Måste bara läsa klart One Piece nr 4 först :D.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men efter att sett vad som skrivits om den (och att zimeon rekomenderade den) så är jag sugen på att läsa den :D. Måste bara läsa klart One Piece nr 4 först :D.
Köp den.

Jag har aldrig tyckt om någon av de svenskt översatta mangorns/mangas(whatever). Men Conan är riktigt bra, det är kul att försöka lista ut morden själv också, man läser då manga med en stor inlevelse (iaf jag gör det).

Sen är det trevligt att det står "f-n" istället för exempelvis "jäklar".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Jag tycker det är stört omöjligt att lösa morden innan conan kommer på dom! Jag har försökt men det går bara inte!! Jag har 1-7 tror jag :O

Brukar komma på vissa grejer innan Conan men då bara några rutor före honom. Mördaren är alltid svår att komma på men om man tittar bakåt i boken varje gång så ser man att det kanske skulle kunna ha gått ibland ändå...

 

Håller för tillfället på att läsa ikapp, har tagit mig till bok 5 än så länge (karaoke-mordet)... det finns 9 stycken ute nu tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...