Voffe Skrivet januari 3, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2011 Hur långt orkar DU? (Klicka på bilden, alternativt: http://www.foddy.net/Athletics.html ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet januari 3, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2011 53,7 M sen kom det ett hinder i vägen som jag inte kom över. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olji Skrivet januari 3, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2011 kom också till runt 50 meter med "normalt" språng, sen kom hindret som gjorde att jag gjorde en faceplant... med att krypa på knäna så kom jag till 100.7m :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 3, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2011 Jag tog mig fem meter genom att krypa som... en mycket sjuk människa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow.D-Crakling Skrivet januari 4, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2011 Min gubbe fick tyvärr avlivas redan vid 1.5m pågrund av grova handikapp Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet januari 4, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2011 Har lyckats skutta mig hela fyra meter efter mycket knapptryckande, om än med omfattande hjärnskador... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet januari 4, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2011 Bakåt är nästan lättare, fast det finns ett hinder vid -3 meter ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olji Skrivet januari 5, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2011 tryck först på "o", sen sekunden efter trycker ni in "w" samtidigt som ni håller in "o", och grattis, ni har påbörjat språng! låter er komma på resten, som är ganska simpelt, det är bara timing efter att springmetoden är hittad Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg