Hoppa till innehåll
Anime.se

Butikslista


Sokkan
 Share

Rekommenderade inlägg

Eftersom X antal trådar skapas varje dag angående "bra butiker att handla animé/manga/använda trosor från?" kanske det vore fint med en liten länk i menyn till vänster som ledde till en butikslista, underhållen av redaktionen och kanske till och med forumbesökarna?

 

Möjligheter att sätta betyg på och / eller kommentera butikerna i listan skulle underlätta mycket i sökandet efter en pålitlig och billig butik.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag håller med där!

 

En temborär lösning vore om man "läsvärt"-märkte en tråd och satte användaren x och lade in alla svar i första post:en, men det känns som en ganska omständig idé.

 

Så, Sokkans idé med en, till viss del, interaktiv butikslista där besökarna, eller moderatorerna med hjälp av besökarna, kunde lägga in länkar till butiker, ge omdömen osv., låter jättebra.

 

Nu återstår bara att utvecka idén. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om ni ska lyckas fånga mig som kund för mina regelbundna inköp gör ni bäst i att ta in allt från ett visst (eller flera) område(n) och sälja det, må det vara europeiska saker, jänkarimporter eller från jappseland. I annat fall får ni se till att ha riktigt fina priser. Om ni bara säljer några enstaka titlar till standardpriser vänder jag mig hellre till de större försäljarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...