Hoppa till innehÄll
Anime.se

AMV

Marbil

Rekommenderade inlÀgg

Jag Àr en nybörjare nÀr det gÀller amv men har skapat 2st. Den ena Àr en Highschool of the dead action amv och den andra Àr Clannad romance amv. Skulle gÀrna vilja ha lite feedback frÄn dem sÄ man vet vad man kan göra bÀttrexP

För dÄlig för att ha kvarxD

och
  • Uppröstad 1
LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sajter

Har inte sett andra för att undvika potentiella spoilers, men första var vÀldigt trevlig, nÄgot att tÀnka pÄ att om du ska synka rösterna se till att det Àr en kille som pratar nÀr det Àr en manlig sÄngare i lÄten ^^

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sajter

Jo tÀnkte ocksÄ pÄ det. Tyckte jag lyckades bÀttre med det pÄ den andra amv:n. Men se den inte om du inte har sett klart animen^^.

Det var inte heller tÀnkt att synka en manlig sÄngare med en tjej men rÄkade bli sÄ ÀndÄ, misstag av migxP

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sajter

• 4 months later...
  • 3 months later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Har inte jobbat med just AMV eller ASMV pÄ snart ett Är nu. Men jag tÀnkte göra en om jag bara fÄr tid

sen pĂ„ serien Sword art Online. Är sĂ„ förĂ€lskad i den serien sĂ„ mĂ„ste göra nĂ„got fint för att ge den ett

bra avsked frÄn mig genom tiden jag följt den. Dock inget jag vÄgar lova. Men i vilket fall sÄ tÀnkte jag

dela denna: Hade fler innan, men Youtube Àr ju bra pÄ att plocka bort copyright. Hade ingen backup :tireddrop:

&

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sajter

• 4 weeks later...
  • 3 months later...

Kul att se att det Àr nÄgra andra som har postat hÀr, keep them coming!^^
HÀr Àr den senaste amv jag gjort och som ska vara ett försök till en anime mix. Amv:n innehÄller 27 olika anime och lÄten Àr Some Nights av Fun.. BÄde bra och dÄlig kritik uppskattas!^^

• Uppröstad 1
LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sajter

• 3 months later...

HÀr Àr den nyaste amv jag skapat och jag tror detta blir min Ättonde. Amvn Àr sommarinspirerad och Àr gjort av lÄten Year of Summer av Wildstyles. Kan inte sÀga att jag Àr en direkt fan av hardstyle men denna lÄt passade bra till temat av amvn och hardstylen i lÄten Àr ganska mild. Hursomhelst, tycker att den blev ok iallafall. Kritik Àr alltid vÀlkommen(bÄde bra och dÄlig!^^)

• Uppröstad 1
LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sajter

• 7 months later...

Eftersom mina projekt aldrig tycks bli fÀrdiga pÄ grund av brist i tid och motivation sÄ slog jag ihop alla mina halvfÀrdiga AMVs till en AMV. Dom Àr gjorda mellan 2012 och 2014. FÄr se om jag orkar göra klart nÄgon AMV nÀr det finns tid och motivationen att göra en börjar hitta tillbaka.
  • Uppröstad 1
LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sajter

• 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Denna amv tog myyyyycket lÀngre tid att bli klar med Àn vad den borde ha gjort! Tror jag började med denna en mÄnad efter det att animen hade slutat, men eftersom jag Àr bland dem lataste personerna i vÀrlden har den inte blivit klar tills nu-_-.
Aja, tycker den blev ok iallafall! LÄten Àr ganska uttjatad i samband med denna anime, dock var den ganska ny nÀr jag började med den^^. Kritik Àr alltid vÀlkommen(bÄde bra och dÄlig!^^)

• Uppröstad 1
LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sajter

Den Àr riktigt grym Marbil, bra jobbat!

Jag har funderat pÄ att göra AMV's sjÀlv men jag har aldrig kommit igÄng :/

Men nu blev jag inspirerad! sÄ vi fÄr se ;)

Tack sÄ mycket och roligt att du blev inspirerad!:D

Jag tycker absolut att du ska testa göra en amv! Det Àr riktigt j#€*a roligt nÀr man vÀl börjar fÄ in det!^^

Jag Àlskar att göra amvs, jag Àlskar att se pÄ amvs, och jag Àlskar era! c;

HÄller just nu pÄ med en amv till "Jag Kommer" av Veronica Maggio, fast med ett annat budskap ^-^;

Är det okej om jag lĂ€gger upp den jag laddade upp senast? owo

http://www.youtube.com/watch?v=8GDB7BO-6YA

GRYM AMV! Musiken passade perfekt med scenerna, perfekt timing och snyggt editerat! Bra jobbat!

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sajter

Tack sÄ jÀttemycket, Marbil, jag Àr glad att du gillade den x'3

Om jag ska vara Ă€rlig tycker jag att jag Ă€r helt hyfsad med tanke pĂ„ den stora detaljen att jag bara har iMovie att jobba med. Jag kan verkligen inte anvĂ€nda nĂ„got annat program, för min dator Ă€r för gammal! Önskar att jag hade Sony Vegas.

TÀnkte jag kunde lÀgga upp den hÀr ocksÄ, provade nÄgot nytt och fick rÀtt bra feedback. Dock kan till och med jag sjÀlv tycka att jag överdrev lite med audion dÀr ;)

http://www.youtube.com/watch?v=lWC93FgZzOM

MARBIL, JAG VILL BLI SOM DU. BLI MIN SENPAI.

• Uppröstad 1
LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sajter

Har ingen som helst erfarenhet av iMovie sÄ har ingen aning om hur den Àr. Men om jag skulle gissa sÄ Àr det kanske ungefÀr som windows movie maker?:S Jag kör pÄ Sony vegas och det flyter pÄ fint. Har dock funderat lite pÄ att testa adobe after effects ocksÄ!

MARBIL, JAG VILL BLI SOM DU. BLI MIN SENPAI.

Haha, jag blir smickradxP men skulle inte sÀga att mina amv:s Àr bÀttre Àn dina, sÄ jag har nog inte sÄ mycket att lÀra ut!;P

Btw testa att posta dina amv pÄ lite andra anime forums för att fÄ lite view boost! Om sedan folk gillar dem sÄ sprider sig dina amv fortare;)

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sajter

Har ingen som helst erfarenhet av iMovie sÄ har ingen aning om hur den Àr. Men om jag skulle gissa sÄ Àr det kanske ungefÀr som windows movie maker?:S Jag kör pÄ Sony vegas och det flyter pÄ fint. Har dock funderat lite pÄ att testa adobe after effects ocksÄ!

Haha, jag blir smickradxP men skulle inte sÀga att mina amv:s Àr bÀttre Àn dina, sÄ jag har nog inte sÄ mycket att lÀra ut!;P

Btw testa att posta dina amv pÄ lite andra anime forums för att fÄ lite view boost! Om sedan folk gillar dem sÄ sprider sig dina amv fortare;)

iMovie Àr som Movie Maker fast tar bara mp4, mv4 och mov-formaten, plus att man inte fÄr importera för stora filer med för bra kvalitet för dÄ fÄr man vÀnta nÄgra dagar :L Enda bra grejen Àr vÀl att det Àr lÀtt att hantera och man behöver inte spara.

Dina Àr bÀttre Àn mina! Om detta beror pÄ program eller erfarenhet kan jag inte sÀga, men jag gillar i alla fall dina amvs och det Àr det som rÀknas c:

Jag kÀnner mig smÄtt lockad att sprida dem, men jag vet inte riktigt i vilken trÄd de skulle passa i D:

• Uppröstad 1
LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sajter