Hoppa till innehåll
Anime.se

Flick- eller Pojkserier?


Johanz
 Share

Shojo/Flickserier eller Shonen/Pojkserier?  

36 medlemmar har röstat

  1. 1. Shojo/Flickserier eller Shonen/Pojkserier?

    • Shonen! Pojkserier är bäst!
      15
    • Shojo! Flickserier är bäst!
      21


Rekommenderade inlägg

  • Svar 54
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

_ick_ Pantyshotsen förstör Kiddy Grade, även ifall ja älskar den serien (verkligen!). Men tacka vet ja att de inte har lagt in någon pantyshot på min favvo karaktär Tweedledee. Men det är ju GONZO som gjort serien så det är la oundvikligt att det inte kommer pantyshot någon gång under deras serier :P Jag röstade på shoujo-serier. Men egentligen så gillar ja lite av varje.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

NANJICA BLITZ TATICS? Den är för gubbar över 480 år!! Perverst tema perversa pantie-shots jag vette fan vad mer. Vem fan kryper naken och torkar upp vattnet som man spiller men bakdelen som är först??? Pervers... Av femtioår gammla gubbar flr femtio år gammla gubbar...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

säg inte det :P ehh...

och det var inte riktat till dig ;)

 

ah, oki! jag är så allmänt förvirrad >_<;;;; _gaaah_ hatar att jag är så visuell utav mig u_u;;;; I'm seeing strange and creepy things in my head at the moment... _shrugs_

 

Aja, själv föredrar jag serier med många bishounens som ..ehm... Kenshin... Peace Maker... GetBackers... Weiss Kreuz... osv osv... ^^* Fast man är über fan utav Arashi Kishuu _doki doki_

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...