Hoppa till innehåll

Rekommenderade inlägg

Är det några här som spelar Osu!?

Vad är osu?

Osu! är ett spel där du spelar genom att klicka och dra på cirklar i takt till musik. Användare kan själva sätta ihop låtar att spela till och det finns extremt många olika låtar att ladda ner. Spelet är helt gratis.

http://osu.ppy.sh

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

snubblade över spelet för 5 minuter sedan, såg en video och dog lite inombords - helt tokigt galet ju! hatten av till er alla talanger som kommer någon vart i't! (; ̄д ̄)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Spelade Osu!droid, dock har det blivit något fel som gör att jag inte kan spela det längre, vilket är synd eftersom jag hade fått riktigt bra betyg på 300 låtar :L

Men det är ett kul spel!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Brukar lira Osu! lite då och då när jag inte har nått bättre för mig. Har dock spelat mindre på sistonde då min mus har börjat dumma sig. Har tappat like ranking nu när jag inte kör lika ofta :/ But is still fun! :D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

*Hoppar in med hjärtstartare*

Nästan tre fc i rad, men på sista så ska man såklart gå lite för snabbt och ramla ur rytmen.

kpVP4XW.png

*Snyft*

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Krävs skills för en sån jämn summa, grattis!

Själv ligger jag på 107 pp på osu, spelar det så pass sällan.

kGI2FFI.png

Gillar de stigande guppen, öka i rank genom att vara inaktiv. Det är min strategi det.

Kommer vara rank 1 om några sekler, lovar.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Visste inte att det var så många som spelat denna låten, gick upp lite över 170 000 ranker på den. Båda denna gången och det gamla rekordet var med DT+HR. Kan inte se hur gammalt det förra rekordet är, skulle vara lite kul och veta tycker jag.

RKRS.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu