Hoppa till innehåll

Om du vill men inte kan posta statusuppdateringar, gå till din profil, tryck på ”Redigera profil”, och på ”Aktivera statusuppdateringar?”.

Hellis

Gruppfoto? På oss? (Hellis gör bilder på folk)

Rekommenderade inlägg

Hellis, jag e ju fortfarande inte med! :(

Joho! du e en skitglad liten subbe långtåt höger.. under athanasia, över ikkari och brevid zaphod.. texten syns bara inte :(

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Hellsinger:

Så det var deeeeet du menade.. shit.. undrade hur jag skulle kunnat vara med på bild.. man är ju inte ninja för intet.

Grymt, stämmer nästan.. B)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

För att citera: "det komeeer mera..."

Wow det rimmade^^

Men först ska jag göra bilder på Rockman, ikkari och Thosen.. OCH på Linus i form av Void! :rolleyes:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
ok hellis...det är bara att börja att göra en till alla 1469 medlämmar nu då...=)

Tar ju bara ett år :D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
ok hellis...det är bara att börja att göra en till alla 1469 medlämmar nu då...=)

Tar ju bara ett år :D

Ge mig bara ett jääääääkligt stort papper grabbar.. så får ni se på gruppfoto B)

Valkan succe det blev med denna skapelse....

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Det vore coolt med en bild på alla medlämmarna fast det betyder att jag måste leta upp en avatar först :D

Jag vet inte om det räcker med ett jättepapper, måste nog ha en jättescanner med va?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Det vore coolt med en bild på alla medlämmarna fast det betyder att jag måste leta upp en avatar först :D

Jag vet inte om det räcker med ett jättepapper, måste nog ha en jättescanner med va?

kamera?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

för det första lär jag behöva ett papper format 0.5... Föe det andra så var det nog mest på skämt jag sa det >.<

PS: Ikkari, jag är färdig med din gubbe... DS

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu