Hoppa till innehåll
Anime.se

Boktsavligen lol anime??


AmiCyberspace
 Share

Rekommenderade inlägg

Shimoneta episode 4. tror jag skratta i en vecka. 
 

 

Många gånger! Jag minns fortfarande, efter 15 år, hur jag skrattade så jag grät när jag såg den här scenen ur Excel Saga avsnitt 5. Men jag säger som jag brukar: om man räknar rena skratt så är Gintama möjligtvis den roligaste serie jag någonsin sett, i alla format.

 

Excel saga, bara för bra XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detroit Metal City skrattade jag ett par gånger åt just på grund av deras sjuka och slumpmässiga humor. Jag kommer inte exakt vilka scener jag skrattade åt men jag minns en när huvudpersonen Souichi Negishi spelar musik på gatan och ingen verkar ta notis om honom. Då bestämmer han sig att komma tillbaka som sitt alter-ego Johannes Karuser II och då blir det livat, han går in i sin roll så mycket att polis till slut kommer till platsen, trots att han bara lugnt tänkte följa med polis så händer det ena efter det andra som spär på hans rykte som den hårdaste och brutalaste av dem alla.

 

Jag brukar sällan gapskratta åt animé men det händer att jag skrattar till men det kan både bero på att något är roligt eller att jag blir chockad (som att någon blir dödad eller att något är brutalt) men oftast fnissar jag. 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...