Hoppa till innehåll
Anime.se

Kan man ha för många konsoler? .__.


AmiCyberspace
 Share

Rekommenderade inlägg

Pappa köpte ps2 till mig och min syster när jag var runt 6 år.. Sedan dess har man skaffat lite mer kan man väl säga hehe ^^;

 

Just nu äger jag; ps2, ps3, ps4, Wii ,(game boy), och 3ds

Är det för mycket? Jag är vääldigt sugen på PS vita också!! Ska man slå till tycker ni? Jag menar, kan man verkligen ha för mycket spel!

 

Om ni ändå läser detta kan ni väl dela med er av era egna konsoler! Vilka har ni? Det kanske inte är så ovanligt som jag tror

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har haft Sega Megadrive, Nintendo 64, Gameboy & Gameboy Color. Har just nu PS3, PS4, Vita, 360 och vanligt Xbox. Det känns lite väl överdrivet nu när jag tänker efter...

 

Angående Vita så är det bästa konsolen om du vill ha japanska titlar. Man bokstavligt talat drunknar i dom. Plus att ingen annan First Party- utvecklare orkar göra något till den...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har haft en hel del spel maskiner själv (pc ha jag aldrig varit överens med)

 

Nintendo 8-bit (familjens)
Psx (fick det i julklapp iställe för snes)
Ps2 (fick det också i julklapp några år senare, dbz budokai triggered)(andra och tredje är chippade)

360 (såg på dead rising videos på youtube)(första fick röd ring av död så den fick brosan ta så skaffa man en ny senare köpte man en asiastik 360 för min japanska 360 spel sen skaffade jag en jtag som jag sålde föra året)
ps3 (min tjej kompis som knapp var över till mig tyckte jag va bortskämd rik med alla spel maskiner och platt tv som jag hade skaffat under vis tid som inte varit till mig på ett tag)

pspgo (ligger nånstans å samlar dam)

 

fast man börja bli less på alla dessa spel företagen som gör dåliga beslut stupp i ett hela tiden

saknar den tiden tvspelen va skapade för fansen och inte för pengarna.

  • Uppröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är lite upp till dig själv. Jag har ett Playstation (som jag köpte själv för mina surt förvärvade pengar när jag var runt 10 år), ett Gamecube, Xbox 360, Playstation 3 och 4 och ett psp. Anledningen varför jag inte har sålt dem är för att man får så lite för dem och någon dag kanske jag får lust att spela på dem igen samt att de inte tar så stor plats i kartongerna. Jag har varit sugen på ett Super Nintendo i ett par år men har aldrig riktigt kommit till skott, visst det finns ju emulatorer men det är inte riktigt samma sak.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...