Hoppa till innehåll
Anime.se

Köptips, byten och bortskänkningar


Sceleris
 Share

Rekommenderade inlägg

En samlingstråd för grejer relaterat till införskaffandet av spel… som jag skapar mest för att jag vill ge bort extraexemplar av spel jag har över!

Förresten, IsThereAnyDeal.com är en bra sajt för att se bästa priserna just nu för olika spel; man kan importera önskelistor från Steam etc. och få e-postnotiser vid reapriser.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Jag och Najica har några visuellromaner att ge bort i den här tråden.
  • Co-op-spelet Killing Floor är just nu gratis på Humble Store.
  • Jag har en del fler Steam-spel att ge bort:
    • 1 x Dark Souls II: Scholar of the First Sin
    • 3 x Payday: The Heist
    • 1 x Portal
    • 1 x Tom Clancy's Rainbow Six Vegas
    • 1 x The Ship (ej remaster)
    • 2 x Trine Enchanted Edition
    • 2 x Trine 2 Complete Story
  • Uppröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan flika in med subredditen r/GameDeals som också ger uppdateringar om erbjudanden. Samtidigt vill jag även framföra att folk ska försöka undvika G2A, Kinguin och liknande gray market sidor som säljer nycklar via privatpersoner, som inte bara skadar utvecklarna utan även kan få konsekvenser för dig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Humblebundle ute med ännu en VN-aktig bundle och jag har nycklar kvar, någon som vill ha? Länk till deras steam sidor:

Karakara
Fault milestone one och sequelen: Fault milestone two side:above
Root double
och Sunrider Liberation day captains edition som tydligen är sequel till 'sunrider academy'...

All nycklar dumpade på annat ställe~ Men bundlen finns fortfarande att köpa för billig peng för den nyfikna~

Redigerad av Najica
nycklar borta
  • Uppröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Om någon likt jag avvaktat med att köpa Kerbal Space Program i väntan på ett bättre pris, så har denne fått vänta. Det kostar fortfarande 40 euro på Steam.

Men senaste Humble Monthly (månatlig spelpaketprenumeration där pengarna går till välgörenhet) har Kerbal som “early unlock”. Kerbal plus Dead Rising 4 (som jag inte vet något om) plus Ruiner (som jag inte vet något om) plus ytterligare, ännu ej avslöjade spel för 12 dollar, det är det pris jag är villig att betala.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...