Hoppa till innehåll
Anime.se

One Piece


Canimenerd
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag såg 493 avsnitt innan jag inte längre kunde hålla tillbaka och började läsa mangan istället. Men jag gillade verkligen animeversionen! Den kan kännas långsam att följa, särskilt efter några hundra avsnitt – då menar jag att det kanske bara är 15 minuter handling per avsnitt, och att det blir utfyllnadsavsnitt – men röstisarna är så bra och musiken av Kōhei Tanaka är så bra!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tittade bara på något avsnitt innan jag insåg att jag kunde lägga den tiden på andra serier. Missförstå mig inte jag älskar One Piece men att både läsa mangan och titta på animén kändes lite onödigt. Det jag älskar mest med serien är alla minnesvärda scener som är så bra berättade att jag minns dem väl även om det var länge sen jag upplevde dem (kan ha att göra att jag läst varje bok åtminstone 2-3 gånger). Ibland får jag ett riktigt sug efter vissa scener så jag bara måste titta på dem, det gjorde jag ganska frekvent när jag var ung men inte så ofta längre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

One Piece är verkligen bra! Dessutom så är den en utav de få serier tillsammans med Great Teacher Onizuka och Gintama som ofta fått mig att skratta högt för mig själv. Jag önskar att fler kollade på den och ej var rädd för att det finns så många avsnitt... det är bara positivt! Själv har jag pausat den på avsnitt 751 tillsvidare. Kan följa den ibland, speciellt när den är mitt i en spännande arc. Men oftast så blir det att man väntar in en hög med avsnitt och sedan ser ikapp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...