Hoppa till innehåll
Anime.se

Bästa genren?


grunt
 Share

Bästa genren? Kan missat alternativ...  

33 medlemmar har röstat

  1. 1. Bästa genren? Kan missat alternativ...

    • Action
      4
    • Komedi
      8
    • Romantik
      7
    • Skräck
      1
    • Mecca
      3
    • Fantasy
      5
    • Sci-fi
      3
    • sport relaterat
      2


Rekommenderade inlägg

Jag har ingen direkt favorit(röstade på romantik), men de flesta romantik-komedi animes brukar hålla hög klass och vara underhållande.

 

Action görs bäst med fantasy eller science fiction ;) (inte så mycket sådan science fiction som massor med skeppstrider i rymden)

 

Genres som innehåller allt möjligt blir dock det jag oftast gillar bäst.

En action med romantik(jag tycker att det ska finnas någon liten del romantik i de flesta serierna.) och en gnutta humor är alltid uppskattat :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ärligt talat så e de en väldigt svår fråga!

 

Om jag varit tvungen att välja en genre till slut så hade det nog blivit... hmmm... Sci-Fi! Jag har nämligen älskat Sci-Fi så länge jag kan minnas.... mitt allra första stora intresse var Star Wars, som sedan ledde till animen....som e det bästa som någonsin har hänt mig!! =)

 

Men inom animen så vet jag inte om jag tycker att Sci-Fi passar bäst....jag antar att det egntligen är romantik eller komedi som jag tycker passar bäst....

 

hmmm.... *tänker*

 

Så jag antar att den bästa animen skulle vara en Sci-Fi serie med ett starkt intryck av kärlek samtidigt som det förekommer snabba men cool skämt i dom värsta action scenerna....haha....ja typ något sånt iaf!!! ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...