Skatan Milla Skrivet september 27, 2004 Anmäl Share Skrivet september 27, 2004 Är det bara jag som ser Likheter mellan den, skateboard sekvensen i Animatrix och nu Linking Parks video - breaking the habit. Någon som vet om det är samma team som gjort alla? Detta har enerverat mig som bara den i ett par månader. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet september 27, 2004 Anmäl Share Skrivet september 27, 2004 Jo, det är samma studio som ligger bakom dem alla, Gonzo Digimation. Det gäller ju att haka på trenden Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet september 27, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 27, 2004 Tack, nu kan jag begå harakiri i fred :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet september 27, 2004 Anmäl Share Skrivet september 27, 2004 Ajdå, gör inte det! Jag har hört att det gör ont! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sokkan Skrivet september 27, 2004 Anmäl Share Skrivet september 27, 2004 Är det bara jag som fått för mig att det var Production IG som animerade dessa? Var det måhända ett samarbete med Gonzo? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet september 27, 2004 Anmäl Share Skrivet september 27, 2004 Jo, det stämmer Production I.G stod för animationen i Kill Bill och Gonzo gjorde videon till Linkin Park. Däremot så är de båda regisserade av en och samma person, Kazuto Nakazawa, vilket nog förklarar varför de är lika. Vilken studio Nakazawa tillhör vet jag inte. Han kanske frilansar? Nåväl, det verkar som om jag är den som måste begå seppuku! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chairman Skrivet juni 8, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2006 Nåväl, det verkar som om jag är den som måste begå seppuku! Ojdå, blodigt värre X3. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet juni 8, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2006 Inte så nödvändigt att svara på en två år gammal tråd? Aja, en liten varning ges. Nästa gång låser jag tråden. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet juni 8, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2006 Inte så nödvändigt att svara på en två år gammal tråd? Aja, en liten varning ges. Nästa gång låser jag tråden. :)Så länge man tillför något till en gammal tråd tycker jag allt att det kan vara okej att återuppliva den. Är det dock något i stil med "håller med" så känns det lite knasigt, jo. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet juni 8, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2006 Inte så nödvändigt att svara på en två år gammal tråd? Aja, en liten varning ges. Nästa gång låser jag tråden. :)Så länge man tillför något till en gammal tråd tycker jag allt att det kan vara okej att återuppliva den. Är det dock något i stil med "håller med" så känns det lite knasigt, jo. Håller med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg