ThoseN Skrivet oktober 1, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2004 VT=Virtua Tennis Det är ett toppen spel iaf segas tennis spel är grymt bra speciellt detta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet oktober 1, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2004 Ja, en mycket lyckad arcadkonvertering från SEGA, Näst bästa tennisen efter Super Tennis till SNES. Favorit är Inoue eller hur det stavas nu ingen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet oktober 1, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2004 Ja, för en tre-fyra år sedan spelade jag det lite, och det var mycket kul. Nu har jag visserligen inte spelat något annat tennislir förutom Sega Tennis till Master System som mer liknade pong än en riktig sport så jag har väl inget direkt att jämföra med.. ..eller, vänta.. vill minnas att jag prövat nåt Mario Tennis till N64:an också men det hade ingen chans mot VT. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hauzin Skrivet oktober 2, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2004 Ettan var rolig fast tvåan var dessto roligare! Roligt att spela två till fyra personer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 2, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2004 Ähh i own ya all Ärligt, jag är gud på vt! Tidernas skönaste tennisspel btw Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kristijan Skrivet oktober 2, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2004 Dett är riktigt bra, har tvåan och spelat vet inte hur många timmar. Jag har spelat ett 20 tal tennis spel och VT- serien och super tennis är de bästa enligt mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 HO HO det har jag gort XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 4, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 Körde ettan till datorn och tvåan till ps2t det var mycke roligare på ps2 en på datorn ") ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Virtua Tennis > Top tennis (osäker på stavningen) till Xbox Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Har bara tittar på när någon spelade det. Men tennis spel gör att jag får ont i magen, inget spel för mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet oktober 24, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2004 Har 2:an till ps2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ior Skrivet oktober 24, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2004 Mest spelat virtua tennis (power smash) på arkad och hade riktigt roligt med det, fanns det inte något sådant där karriärsläge på dreamcast versionerna? *Ior som får smisk av datorn i tennis.* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet oktober 24, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2004 fanns det inte något sådant där karriärsläge på dreamcast versionerna? Jomen visst, Väldigt underhållande. Lite kort kanske men nu bedömmer vi ju inte maten efter hur lång tid den tar att äta utan hur bra den smakar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet oktober 24, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2004 Gillar också virtua tennis. Ett tips kan ju vara top spin till xbox, som även det är ett bra tennisspel, fast det som höjer det över många andra är onlinefunktionen som funkar skitbra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet oktober 27, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2004 Testa spelet på någon leksaksaffär. Riktigt kul faktist :) Jag funderar på att inskaffa det snart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 28, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 Det finns ju andra som Microsoft som gjort tennis spel men dom är inte äns nära på lika bra som vt spelen. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg