Hoppa till innehåll
Anime.se

Varför måste Stockholm ha dom bästa Anime?


PokaSorM
 Share

Rekommenderade inlägg

Tja, idealet vore väl om varenda liten by i landet hade sin animé- och manga-butik, så finge vi lite konkurrens och lägre priser. Nu är det inte så, men som tur är finns det ett antal Internet-butiker som levererar till - hör och häpna - hela landet!

 

Att sedan en stor del av dem har butiker i Stockholm där vi stockholmare och förortsnissar kan hämta ut våra beställningar och tack vare det betala lite mindre porto kanske kan vara föremål för viss avund...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sen när har Stockholm de bästa animéerna? Jag bor i Stockholm och jag måste beställa från andra sidan jordklotet för att få det jag vill ha. Det skulle jag lika gärna kunna göra från Nollberga.

 

Det finns massor av personer i Stockholm som beställer från internationella postorderfirmor för att få det billigare än vad butikerna kan erbjuda.

 

Och istället för att hata Stockholm helt i onödan är det väl bättre om du tycker om den plats du bor på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sen när har Stockholm de bästa animéerna? Jag bor i Stockholm och jag måste beställa från andra sidan jordklotet för att få det jag vill ha. Det skulle jag lika gärna kunna göra från Nollberga.

 

Det finns massor av personer i Stockholm som beställer från internationella postorderfirmor för att få det billigare än vad butikerna kan erbjuda.

 

Och istället för att hata Stockholm helt i onödan är det väl bättre om du tycker om den plats du bor på.

 

Håller med dig i den frågan om man ska ha det man vill ha så för man beställa från internationella postorderfirmor. Jag beställer nästan bara med undantag om det kommer hit upp fast det har aldrig hänt eftersom att man redan har beställt från u.s.a. eller japan med det laget och redan har dom när dom kommer till Sverige. Sen får vi ju inte glömma när man åker till stockholm så brukar det bli ett antal eftersom att det ändå finns ett ganska stort utbud där nere :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...