PokaSorM Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 Ja ja ja.... det finns bra Anime filmer där ochså.... dom som bor där har tur men jag gillar inte StockholmXD >:) och då tycker jag att alla Städer ska ha en Affer om Anime DVD och Manga eller vad tycker ni? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 Du gillar inte stockholm för att vi har anime/manga? Men varför vill du då at anime/manga ska komma till andra städer om du nu inte gillar stockholm? Det är ologiskt, men en sak som är logiskt är att du kan använda postorder. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 Det är ju logiskt att Huvudstaden och den med mest folk har största utbud. Kolla in internet annars, tex på http://www.webhallen.com. Jag har beställt där massor av gånger. De har ett stort utbud av anime. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sokkan Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 Tja, idealet vore väl om varenda liten by i landet hade sin animé- och manga-butik, så finge vi lite konkurrens och lägre priser. Nu är det inte så, men som tur är finns det ett antal Internet-butiker som levererar till - hör och häpna - hela landet! Att sedan en stor del av dem har butiker i Stockholm där vi stockholmare och förortsnissar kan hämta ut våra beställningar och tack vare det betala lite mindre porto kanske kan vara föremål för viss avund... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cobra_666 Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 Där bor mycket folk i stockholm (unga mänskior) som köper anime i malmö är där typ bara invandrare och dom tittar nog inte så mycket på anime Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 Sen när har Stockholm de bästa animéerna? Jag bor i Stockholm och jag måste beställa från andra sidan jordklotet för att få det jag vill ha. Det skulle jag lika gärna kunna göra från Nollberga. Det finns massor av personer i Stockholm som beställer från internationella postorderfirmor för att få det billigare än vad butikerna kan erbjuda. Och istället för att hata Stockholm helt i onödan är det väl bättre om du tycker om den plats du bor på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Done Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 Sen när har Stockholm de bästa animéerna? Jag bor i Stockholm och jag måste beställa från andra sidan jordklotet för att få det jag vill ha. Det skulle jag lika gärna kunna göra från Nollberga. Det finns massor av personer i Stockholm som beställer från internationella postorderfirmor för att få det billigare än vad butikerna kan erbjuda. Och istället för att hata Stockholm helt i onödan är det väl bättre om du tycker om den plats du bor på. Håller med dig i den frågan om man ska ha det man vill ha så för man beställa från internationella postorderfirmor. Jag beställer nästan bara med undantag om det kommer hit upp fast det har aldrig hänt eftersom att man redan har beställt från u.s.a. eller japan med det laget och redan har dom när dom kommer till Sverige. Sen får vi ju inte glömma när man åker till stockholm så brukar det bli ett antal eftersom att det ändå finns ett ganska stort utbud där nere :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SLäggan Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Dom har iofs en affär i Göteberg som säljer massa manga och Anime: SF-bok handeln... kolla där om du bor i gbg... men d bästa e ju som sagt att beställa =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bone Skrivet oktober 14, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2004 Stockholm > Sveriges huvudstad > Flest invånare > Flest köpare > Större lönsamhet > Flest affärer Rätt så logisk ekvation, don't ya think? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 14, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2004 Jag som trodde att göteborg hade flest invånare? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bone Skrivet oktober 14, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2004 Jag som trodde att göteborg hade flest invånare? Eh, nej? Vad har du fått det ifrån? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg